رئیس بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مطرح کرد:
پیش بینی می شود در بخش حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 80 غرفه بر پا شود که از این تعداد 6 غرفه مربوط به دفاتر مراجع تقلید می باشد.
کد خبر: ۴۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 06 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام سید حسن طیب حسینی با اشاره به برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و حضور مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در این نمایشگاه اظهار کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با درخواست هر ساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طراحی، راه اندازی و مدیریت بخش حوزوی نمایشگاه قرآن همکاری می‌کند و در گام نخست اعلام فراخوان از مراکز حوزوی آغاز می‌شود.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه افزود: پس از فراخوان و استقبال خوب مراکز و مؤسسات حوزوی عملاً با ارزیابی که انجام می‌شود ارزنده‌ترین آثار فاخر این مراکز در «بخش خانه کتاب باغ موزه دفاع مقدس» به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی گفت: در این دوره از نمایشگاه قرآن، به همت و تلاش شورای روابط عمومی‌های مراکز حوزوی، شاهد حضور کیفی و تنوع بیش از پیش آثار این مراکز خواهیم بود به گونه‌ای که حضور 80 غرفه حوزوی فعال پیش‌بینی شود.

رئیس بخش حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: برای نخستین بار در طول دوره برگزاری نمایشگاه قرآن امسال شاهد حضور دفاتر 6 نفر از مراجع معظم در بخش حوزوی نمایشگاه خواهیم بود.

وی افزود: پخش سخنان و منّویات مراجع معظم تقلید به صورت زنده از طریق ویدئو کنفرانس یکی دیگر از بخش های حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن می باشد. 

طیب حسینی افزود: این نمایشگاه فرصت مغتنم و افتخاری برای نظام است و طبیعتاً در این رهاورد بزرگ قرآنی که دارای امتیازات فراوانی است، حوزه‌های علمیه به خوبی طی سال‌های اخیر بهره برده‌اند.

این مسئول به تنوع بیشتر غرفه‌های مراکز حوزوی در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: سعی شده نسبت به کمیّت آثار و فعالیت‌های مراکز حوزوی دقت بیشتری شود، به طوری که امسال بیش از 40 درصد شرکت کنندگان بخش حوزوی برای نخستین بار در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه «تبلیغ»، «آموزش» و «پژوهش» اضلاع و رویکرد اصلی بخش حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن است، اظهار کرد: محصولات در این بخش در سه محور و کاملاً کیفی و موضوع بندی شده ارائه خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
طلبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
برگزاری این نمایشگاه آن هم یک ماه واقعا چه ضرورتی داره؟
حضرت آقا میفرمان اقتصاد مقاومتی
در سخنرانی اخیر هم به صرفه جویی اشاره کردن
نمیشه این نمایشگاه رو کوتاه تر برگزار کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار