کد خبر: ۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۴ 12 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، ابراهیم استوار میمندی عصر امروز در جمع مردم میمند که پس از افتتاحیه‌های پروژه‌های عمرانی این بخش برگزار شد با اشاره به تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز در حالی سی‌وششمین بهار انقلاب را جشن می‌گیریم که شرایط ما با سی‌وشش سال پیش متفاوت است.
وی افزود: سال 57 که مردم کشور ما انقلاب کردند شرایط این‌گونه نبود و در هر زمینه که با گذشته مقایسه شود پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف در ایران اسلامی صورت گرفته است.
فرماندار فیروزآباد ادامه داد: امروز افتخار داریم که در این شهرستان هیچ روستای بیش از 20 خانوار نیست که از نعمت برق، تلفن، مخابرات و جاده برخوردار نباشد.
استوار میمندی اضافه کرد: وجود دو سد مناسب در این شهرستان با ظرفیت 150 میلیون لیتر و 230 میلیون لیتر مکعب آب کمک بزرگی در توسعه کشاورزی و صنعتی بخش میمند و شهرستان فیروزآباد خواهد شد.
وی بیان داشت: به‌غیراز طرح‌های ملی 32 پروژه عمرانی در دو روز گذشته افزون‌بر 20 میلیارد تومان اعتبارات داخلی داشته‌ایم که به بهره‌برداری رسیده است.
نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد گفت: اقدامات انجام‌شده در بخش میمند در سال جاری 100 میلیون تومان اعتبار برای اصلاح و نوسازی خطوط لوله آب شهری، 120 میلیون تومان در آب روستایی، خانه بهداشت روستای گنک 150 میلیون تومان اعتبار، 500 میلیون تومان اصلاح و بهسازی راه روستای پرزیتون و بخش سیمکان جهرم و بسیاری از پروژه‌های دیگر بوده که در سال جاری دنبال و به بهره‌برداری رسیده است.
وی همچنین از بهسازی و آسفالت روستاهای امیرسالار و گنک با اعتبار 300 میلیون تومان و برق‌رسانی روستای برگ توت از دیگر اقدامات و بهره‌برداری در دهه فجر در بخش میمند بوده است.
استوار میمندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارنظرهای بدخواهان انقلاب و ایران که همزمان با این ایام بسیار بیشتر می‌شود، اظهار داشت: عده‌ای از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، ماهیت آن را ویرانگری و بی‌برنامه پیش رفتن قلمداد می‌کردند و انتظار داشتند هرج‌ومرج ناشی از سقوط رژیم متمرکز پهلوی و نداشتن برنامه از سوی اداره‌کنندگان کشور موجب شکست سریع انقلاب شود اما نمی‌دانستند که ماهیت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها در دنیا متفاوت است.
فرماندار شهرستان فیروزآباد در پایان متذکر شد: کتمان نمی‌کنیم که در مسیر سی‌وشش‌ساله انقلاب کمبودهایی وجود داشته اما از همان بدو پیروزی انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) نهادهای مسئول متناسب با نظام جدید جمهوری اسلامی شکل گرفت و دولت و مجلس و نهادهای حافظ انقلاب نظیر سپاه پاسداران و ارتش به‌سرعت تشکیل شدند و دست‌به‌دست یکدیگر برای توسعه کشور گام برداشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار