سرپرست اداره حفاظت محیط زیست نطنز خبر داد
تابناک: سرپرست اداره حفاظت محیط زیست نطنز گفت : در سال 93 تعداد 19 گروه متخلف شکار و صید غیرمجاز در شهرستان نطنز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
کد خبر: ۴۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 07 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی صادقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته حفاظت از محیط زیست فرضت مناسبی برای ارائه گزارش و عملکرد شاخص این اداره برای اطلاع‌رسانی عموم مردم است.

وی افزود: حفاظت از محیط زیست را نباید به تنها منط به اداره باشد، بلکه تمامی مردم وظیفه دارند در بحث محیط زیست حساسیت نشان داده و ماموران یگان حفاظت این اداره را در جریان فعالیت‌های تخریب زیست محیطی قرار دهند تا با حضور ماموران از تخریب محیط زیست جلوگیری شود.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست نطنز از استقرار پاسگاه سیار محیط‌‌‌بانی در سه‌راهی هنجن خبر داد و تصریح کرد: با توجه به حضور شکارچیان متخلف برای صید غیر مجاز در محدوده حفاظت شده کرکس وجود این پاسگاه سیار بسیار ضروری بود.

وی در مورد اقدامات یگان حفاظت این نهاد گفت: ماموران گشت و کنترل از منطقه حفاظت شده کرکس در سال گذشته 52 هزار و 560 نفر ساعت در منطقه فعالیت کردند و در این مدت 19 گروه متخلف شکار و صید به تعداد 49 نفر شکارچی متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

صادقی اضافه کرد: از این شکارچیان متخلف تعداد 26 قصبه اسلحه کشف و ضبط شد که تعداد سه قبضه از آن قاچاق بوده و همچنین لاشه سه راس شکار چهارپا و دو پرنده نیز کشف و ضبط شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار