فرمانده انتظامی شهرستان یزد از اجرای طرح های پاکسازی و جمع آوری 44 معتاد متجاهر دریک هفته اخیر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 16 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سرهنگ منوچهر نصیری گفت: این طرح ها در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف کاهش سایر جرائم اجرا شد.
وی داد: طی اجرای این طرح ها در هفته گذشته این تعداد از معتادان متجاهر و خطرناک توسط ماموران پلیس جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.
***
فرمانده انتظامی میبد از کشف 22 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک مغازه عرضه کننده کالای دخانی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سیدمحمدطاهرموسوی گفت: در راستای مبارزه با کالای دخانی قاچاق، ماموران این پلیس به بازرسی از یک باب مغازه عرضه کننده کالای دخانی در سطح شهر پرداختند.
وی ادامه داد: در ارتباط با کشف سیگار خارجی قاچاق 2 متهم نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میبد یادآور شد: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان یزد تحویل داده شد.
***
رئیس پلیس مبارزه یا مواد مخدر یزد از کشف یک کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.
سرهنگ محمدحسین ستوده نیا گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل و رصد تردد خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند که با 2 سرنشین به سمت یزد در حال حرکت بود مشکوک شدند و این خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو این یک کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه را کشف و 2 قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.
***
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد از صحت عمل و رد رشوه 2 میلیون ریالی مامور وظیفه شناس پاسگاه انتظامی چاهک در شهرستان خاتم خبر داد.
سرهنگ سیدعلی جداری گفت: یکی از ماموران گشت پاسگاه انتظامی چاهک هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو پراید متخلف را مشاهده و دستور ایست را صادر کرد.
این مسئول افزود: هنگامی که مامور پلیس در حال بررسی مدارک خودرو و تنظیم صورتجلسه بود راننده متخلف برای رهایی از چنگال قانون مبلغ 2 میلیون ریال وجه نقد را به عنوان رشوه به وی پیشنهاد داد.
جداری تصریح کرد: مامور وظیفه شناس پلیس شهرستان خاتم در کمال صحت و پاک دستی وجه موردنظر را صورتجلسه و متهم را به اداره پلیس منتقل کرد.
***
رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن این پلیس پس از بازدید از 82 واحد صنفی در شهر یزد 21 واحد صنفی متخلف را پلمپ و برای 39 واحد دیگر اخطار صادر کردند.
سرهنگ رضا رضایی افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایام ماه مبارک رمضان، پلیس اماکن طرح بازدید رسته ای از اتحادیه های حلواساز، پیتزا، اغذیه فروشان، چلوکباب و هتلدار را با همکاری اداره اصناف به مرحله اجرا گذاشت.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال مواد مخدر و کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار