کد خبر: ۴۴۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 17 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛كميته امداد استان با همكاري دانشگاه علوم پزشگی شهيد صدوقي يزد و به منظور طرح مشكلات ايتام و ايجاد انگيزه در آنها، ضيافت افطاري با حضور ايتام و پزشكان برپا كرد.

«احمد مزیدی شرف آبادی» رييس منطقه دو کمیته امداد استان يزد در اين رابطه گفت: طرح ضیافت افطاری ایتام با پزشکان هر ساله در ايام ماه مبارك رمضان به ميزباني دانشگاه علوم پزشکی شهيد صدوقي يزد برگزار می‌شود و امسال نيز طبق سنوات گذشته با حضور 300 نفر از ايتام در مجموعه باقرالعلوم اين دانشگاه برگزار شد.

وی با بيان اين كه هدف از اين برنامه مطرح شدن خواسته‌های دانش‌آموزان و انگیزه دادن به آنها با حضور در جمع پزشكان بوده است، تصریح کرد: در این طرح کودکان و نوجوانان 9 تا 18 سال شرکت داشتند كه به ازای هر پنج دانش‌آموز، يك پزشک براي شنيدن مشکلات دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و اين مشكلات پس از گردآوری از طریق کمیته امداد پیگیری و رسيدگي خواهد شد .

مزيدي يادآور شد: دكتر «قاسم دستجردی» عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و رییس بیمارستان روانپزشکی یزد نيز سخنران ويژه اين برنامه بودند كه در اين مراسم از دانش‌آموزان خواست تا هميشه براساس داشته‌ها و توانایی‌هایشان در راه تحصيل علم گام بردارند و از کمبودهایشان نهراسند.

رییس کمیته امداد منطقه 2 در پايان نيز با اشاره به اين كه حدود 3.5 درصد جمعیت استان شامل 21 هزار و 900 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، خاطرنشان كرد: بيش از چهار هزار نفر از جمعيت تحت پوشش اين نهاد را دانش‌آموزان و دانشجويان تشكيل مي‌دهند كه از خدمات فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند مي‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار