کد خبر: ۴۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 07 June 2015
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های صادرات غیرنفتی این شهرستان تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر در مراسم تودیع و معارفه معاون اداری مالی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه ساوجبلاغ دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش صادرات غیرنفتی است اظهار داشت: باید زمینه‌های استفاده از این ظرفیت‌ها هر چه سریع‌تر فراهم شود.
وی بیان داشت: مسئولان برای توسعه این مهم باید توجه ویژه و اساسی به صادرات غیرنفتی این شهرستان داشته باشند و توسعه این مهم را یکی از اولویت‌های کاری خود در سال جاری قرار دهند.
فرماندار ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به یکی از شرکت‌های موجود در این شهرستان و غیرفعال بودن آن طی سال‌های اخیر افزود: این شرکت بنا به دلایلی غیر فعال شده شرکتی که 95 درصد مصالح و نیازهای خود را از معادن داخل کارخانه تامین می‌کند می‌تواند با احیاء مجدد علاوه بر ایجاد بیش از 2000 شغل سهم مهمی در اقتصاد غیر نفتی البرز ایجاد کند.
وی خواستار حمایت بیشتر استانداری از واحدهای بزرگ صنعتی و تسریع شهرک‌های صنعتی در این شهرستان شد.
پالیزگیر اعلام کرد: راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی در این شهرستان یک اقدام بزرگ در رفع بیکاری و استقرار صنایع در منطقه است.
وی در ادامه از پیشرفت خوب شهرستان در معرفی تعاونی‌ها برای تسهیلاتی که اخیرا توسط دولت طراحی شده و باز پرداخت آن از طریق کارت یارانه است،‌اشاره کرد و گفت: این مهم یکی از بهترین طرح‌ها است که می‌تواند زمینه زندگی و اشتغال را در روستاها فراهم کند.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه به وضعیت نامطلوب آب آشامیدنی و مشکلات به وجود آمده برای ساکنان شهر جدید هشتگرد به ویژه مسکن مهر اشاره کرد و گفت: درخواست ما اختصاص آب برای این شهر از سد طالقان است چرا که آب‌های زیرزمینی پاسخگوی جمعیت سرریز تهران به این شهر نیست.
در این مراسم عیسی قبادی به عنوان معاون اداری و مالی فرمانداری ساوجبلاغ معرفی شد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار