رئیس پلیس مازندران با اشاره به آمادگی کامل نیروهای انتظامی در ایام عید فطر و تعطیلات تابستانی، گفت: تدابیر امنیتی لازم برای اجرای طرح تابستانه در مازندران انجام شد.
کد خبر: ۴۴۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 19 June 2017
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار میرمحمود میرفیضی امروز در نشست تخصصی با معاونان، روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه اظهار داشت: وحدت و انسجام مردم و مشارکت آنان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی یکی از مهم‌ترین ارکان اقتدار نظام مردم سالاری دینی است.
 
وی افزود: مردم مکمل امنیت نظام جمهوری اسلامی و از مهم‌ترین مولفه‌های تامین کننده نظم و امنیت جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می روند.
 
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به لزوم اتخاذ تدابیر امنیتی لازم برای اجرای طرح‌های تابستانه، تصریح کرد: سواحل زیبا ، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و جنگل‌ها از مواهب الهی هستند که به مازندران هدیه شده است.
 
میرفیضی گفت: مازندران از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار بوده و نیروی انتظامی وظیفه سنگین ایجاد نظم وامنیت را برای آحاد مردم برعهده دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: پلیس تلاش می‌کند تا مسافران و مردم استان بتوانند از این نعمت‌ها با احساس امنیت مناسب بهره ببرند.
 
فرمانده انتظامی مازندران با توصیه به مسافران و مردم استان گفت: انتظار پلیس از مردم و مسافرانی که برای استفاده از مواهب الهی به مازندران سفر می‌کنند، رعایت هنجارها و حفظ ارزش‌های اسلامی است تا همچنان فضای عمومی استان همانند ماه مبارک رمضان معنوی بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار