رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: طرح نظارت بر دستگاه‌های خود پرداز مازندران، در تاریخ 5 و 6 تیرماه سال‌جاری در سراسر استان، اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵ 20 June 2017
 محمد محمدپور عمران در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: طرح نظارت بر دستگاه‌های خود پرداز (ATM)، در تاریخ 5 و 6 تیرماه سال‌جاری در سراسر استان مازندران اجرا می‌شود.
 
 
وی با اعلام این مطلب افزود: این طرح نظارتی در راستای اجرای ماده 6 آئین‌نامه اجرایی ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و همچنین در پاسخ به انتظارات شهروندان استان، انجام می‌شود.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه با توجه به سیاست‌ها واهداف دولت در ایجاد دولت الکترونیک، ایجاد امکان دسترسی سریع هموطنان به خدمات مورد انتظار و حسب تکالیف در بحث مشتری مداری، بانک‌های کشور مبادرت به نصب دستگاه‌های خودپرداز در اکثریت شعب خود کرده‌اند تا سپرده‌گذاران به‌راحتی و در هر زمان از شبانه روز بتوانند نیاز پولی خود را مرتفع کنند؛ تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم که برخی از دستگاه‌های خودپرداز بعضاً در وقت اداری و پایان وقت اداری و به‌ویژه در زمان تعطیلات، متوقف و یا دارای اشکال شده و به سپرده‌گذاران خدمات مطلوب ارائه نمی‌کنند که از این‌رو، این طرح در سراسر استان اجرا می‌شود.
 
محمدپور در پایان موضوع این طرح نظارتی را بررسی فعال، نیمه فعال و غیرفعال بودن دستگاه‌های خود پرداز عنوان و اذعان کرد: جمع‌بندی گزارش در جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی و نمایندگان بانک‌ها، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار