در عملیات شب گذشته رخ داد؛
رییس پلیس پایتخت از دستگیری 115 سوداگر مرگ و کشف نیم تن موادمخدر در عملیات شب گذشته پلیس پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 08 June 2015
به گزارش تابناک یزد، "حسين ساجدي‌نيا" در حاشيه حضور در کلانتري 113 بازار در جمع خبرنگاران گفت: در راستاي اجراي طرح امنيت محله‌محور و به منظور برقراري انضباط اجتماعي در منطقه 12، شب گذشته طي عمليات گسترده در سطح منطقه،115فروشنده و توزيع کننده مواد افیونی توسط پليس تهران دستگير و بالغ بر 500 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گفته وي، در اين عمليات، 600 معتاد متجاهر از سطح منطقه 12 جمع آوري شدند.

سردار ساجدي نيا به هماهنگي هاي انجام شده از سوي شهرداري تهران براي افزايش ظرفيت مراکز نگهداري معتادان متجاهر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شهرداري تهران و ستاد مبارزه با موادمخدر پايتخت توانستند 1600 نفر بر ظرفيت ظرفيت کمپ هاي تهران به منظور نگهداري معتادان متجاهر اضافه کنند؛ اميدواريم ظرفيت 5 هزار نفري اين مراکز نيز تا پايان خرداد افزوده شود.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ  با بيان اينکه در صورت تامين کمپ طي 24 ساعت تهران پاکسازي مي شود، گفت: طبق برآوردهاي ما، بيش از 12 هزار معتاد متجاهر در پايتخت وجود دارد، در صورتي که شرايط و محل نگهداري آنها فراهم شود، پليس آمادگي دارد نسبت به جمع آوري انها اقدام کند.

سردار ساجدي نيا درباره مصوبه شوراي شهر تهران مبني بر ممنوعيت ورود موتورسيکلت‌هاي بنزيني به محدوده بازار تهران و آيا اينکه اين تصميم منافاتي با حقوق شهروندي دارد يا خير؟ گفت: همانطور که گفتم امروز طرح انضباط اجتماعي در منطقه 12 کليد خورده و ما براي برقراري نظم و امنيت برنامه‌هايي را داريم که در اين خصوص حقوق شهروندي را نيز مدنظر قرار خواهيم داد.

رئيس پليس پايتخت با اشاره به اجراي طرح محله محور، گفت: از سال‌ها قبل اين طرح به مرحله اجرا در آمده و همواره در اجراي آن پاسخگويي به دغدغه‌هاي شهروندان جزو اولويت‌هاي پليس بوده است؛ با توجه به اينکه موادمخدر و معتادان از دغدغه‌هاي جدي شهروندان به شمار مي‌رود، طرح‌هايي را در اين خصوص اجرا شده و به مردم قول مي‌دهيم که اجراي طرح‌هايمان ادامه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار