در آستانه ماه مبارک رمضان، جشن بزرگ ویژه روزه اولی‌ها دختر و پسر در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 08 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی اظهار کرد: جشن «میهمانی آسمانی» که ویژه‌ پسران و دختران سال اول تکلیف تدارک دیده شده است، مثل سال‌های گذشته با هدف تشویق، آشنایی و انس هرچه بیشتر کودکان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان در فضایی شاد و خاطره‌انگیز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشن که ویژه دختران متولد آبان 1384 تا مهر 1385 و پسران متولد دی 1378 تا آذر 1379 برگزار می‌شود، برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی اجرا می‌شود.

لسانی با بیان اینکه در این مراسم روزه اولی‌ها به همراه خانواده‌ها شرکت می‌کنند، بیان کرد: سخنرانی با موضوعات تربیتی، تغذیه و رسانه، برنامه‌های فرهنگی و تبیین جایگاه والای ماه مبارک رمضان و تاثیر اعمال ارزشمند آن در سعادت انسان از ویژه برنامه‌های این مراسم است.

رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی اظهار کرد: این جشن برای هفتمین سال متوالی است که به همت آستان مقدس حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این جشن بزرگ می‌توانند در روزهای 17، 18 و 19 خرداد در ساعات 10 تا 13:30 صبح و 17 تا 19:45 عصر همراه با شناسنامه برای ثبت‌نام و دریافت کارت دعوت به محل مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های اداره‌کل روابط عمومی آستان قدس رضوی واقع در پارکینگ یک یا ورودی باب الجواد(ع) مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار