رئیس پلیس‌راه مازندران تصریح کرد: موضوع دیگر اینکه مسافران محور سوادکوه را بازگشت از سفرهای خود انتخاب کنند تا با مشکل ترافیک مواجه نشوند.
کد خبر: ۴۵۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸ 01 July 2017
علیرضا قدمی در گفت‌وگو با فارس ، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای هراز، کرج ـ چالوس و سوادکوه مازندران به صورت نیمه‌سنگین و روان است.
 
وی افزود: همچنین آمد و شد خودروها در محور سمنان ـ مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز جمعه تا ۳ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا سه بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.
 
این مسؤول با اشاره به اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از آب‌اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
 
قدمی به ممنوع بودن تردد تریلی تا ساعت ۲۴ امروز در محور سوادکوه، یادآور شد: تردد انواع کامیون و کامیونت نیز تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۰ تیر ماه امسال از محور هراز ممنوع است.
 
وی با تأکید بر رعایت مطمئنه هنگام رانندگی، خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته چند مورد تصادف منجر به فوت شاهد بودیم که لازم است رانندگام با توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران تصریح کرد: موضوع دیگر اینکه مسافران محور سوادکوه را بازگشت از سفرهای خود انتخاب کنند تا با مشکل ترافیک مواجه نشوند.
 
قدمی در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.
برچسب ها: جاده هراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار