سرپرست حمل‌ونقل سمنان خبر داد
سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: بیش از پنج هزار مورد تخلف رانندگی با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف در تعطیلات عید سعید فطر در این استان ثبت شد.
کد خبر: ۴۵۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 01 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، احسان منصورکیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مدیریت ترافیک و دریافت اطلاعات برخط تردد در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از دوربین‌های نظارت ترافیکی، سامانه‌های ترددشماری و دیگر سامانه‌های هوشمند انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در این مدت، علاوه بر ثبت تعداد ترددها، با استفاده از دوربین‌های مخصوص، تخلفات رانندگان نیز در جاده‌های استان سمنان به‌طور مستمر ثبت می‌شود.

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: رانندگان خودروها در سفرها رعایت مقررات و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز را مهم‌ترین اصل بدانند تا زمینه کاهش تصادفات جاده‌ای در استان فراهم شود.

منصورکیایی گفت: به‌کارگیری سامانه‌های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی موجب شناسایی هوشمند تخلف، کاهش استفاده از نیروی انسانی و همچنین سبب کاهش تخلفات و تلفات رانندگی در جاده‌ها خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه جامع اطلاع‌رسانی 141، هم‌استانی‌های سمنانی درصورتی‌که قصد سفر دارند می‌توانند از امکانات متعدد این سامانه برای مدیریت بهینه سفر استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار