استفاده روزانه ی ما از آب برای شست و شو، پختن غذا و همچنین استفاده از آب در صنعت و کشاورزی نشان میدهد که آب یک ماده ی حیاتی برای زندگی ما است. تغییر در الگوی مصرف آب میتواند به حفظ و نگه داری آب و صرفه جویی در آن کمک کند. اگر هر کدام از افراد بتوانند برای صرفه جویی و نگه داری و حفظ این منبع طبیعی تلاش کنند تا آب پاک و خالص هدر نرود این ماده حیاتی میتواند برای نسل های آینده هم قابل استفاده باشد
کد خبر: ۴۵۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 03 July 2017
به گزارش روابط عمومی آبفار استان تهران در هفته صرفه جویی امسال در راستای توسعه فرهنگ صرفه جویی و ترغیب مشترکین روستایی در جهت حفظ این ماده حیاتی اقدام به توزیع بروشور و نصب بنر در سطح روستاها شد.
 
روابط عمومی اعلام کرد کرد تلاش شده نکات کاربردی و ساده ای که می تواند تأثیر بسیار زیادی در مصرف صحیح و بهینه  آب داشته باشد در بروشورها ذکر گردد.
 
گفتنی است آموزش های حضوری به مشترکین ، برگزاری گردهمایی و جلسات مدیران اداره آبفار شهرستانها با اهالی روستاها، استفاده از تریبونهای نماز جمعه و توزیع وسایل کاهنده آب از دیگر فعالیتهای این شرکت در هفته صرفه جویی بوده است
 
برنامه های ارتقاء فرهنگ صرفه جویی در آبفار استان تهران محدود به هفته صرفه جویی نیست و سعی ما بر این است این برنامه ها به صورت مکرر در طی سال تداوم داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار