رئیس پلیس راهور کیش گفت: طرح ویژه برخورد با رانندگان متخلف از امروز در خیابان ها و میدان های کیش اجرا و تشدید می شود .
کد خبر: ۴۵۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 04 July 2017
به گزارش تابناک : سرگرد رضا سخایی روز سه شنبه فرهنگ ترافیکی کیش را منحصر به فرد و مثال زدنی در کشور عنوان کرد و به خبرنگار ایرنا گفت : این فرهنگ شاخص باید همچنان پابرجا بماند و نگذاریم برخی افراد از این قانون خوب تخطی کنند . 
وی تصریح کرد : نیروهای راهور با تخلفاتی همچون ،استفاده از تلفن همراه حین رانندگی،نبستن کمربند ایمنی ، سرعت و سبقت غیرمجاز، رعایت نکردن حق تقدم در میادین ، نداشتن بیمه شخص ثالث،بوق زدن ، رعایت نکردن حق تقدم عابران برخورد جدی می کند . 
سرگرد سخایی افزود: رانندگان در زمان تغییر مسیر حتما از راهنما استفاده و در زمان رانندگی نیز بین خطوط رانندگی کنند.
رئیس پلیس راهور کیش با بیان اینکه طرح تشدید برخورد با متخلفان رانندگی در کیش از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و در سال جاری نیز همچنان ادامه دارد گفت: تمامی عوامل پلیس در قالب تیم های محسوس و نامحسوس بطور مستمر و جدی با تخلفات رانندگی برخورد خواهند کرد . 
سرگرد سخایی با تاکید بر اینکه جزیره کیش یک محیط گردشگری امن در همه امور بوده و برخی حوادث پیش آمده تعدادی ازکیشوندان را نگران کرده است ، افزود: امنیت رانندگی چه از سوی برخی گردشگرانی که خودرو اجاره می کنند و چه آنها که با خودروی خود وارد کیش می شوند و همچنین ساکنان کیش نباید دچار نقصان شود. 
وی افزود: ساکنان کیش به مقررات راهنمایی و رانندگی به طور کامل اشراف دارند و همانگونه که از قبل به این قوانین احترام می گذاشتند در آینده نیز این رفتار را تقویت خواهند کرد تا فرهنگ خوب ترافیکی و رانندگی در کیش توسط گردشگران به دیگر شهرهای سرزمین اصلی منتقل شود . 
رئیس پلیس راهور کیش گفت: در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان حادثه ساز خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد . 
جزیره کیش با وسعت 91.5 کیلومتر مربع در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده و سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است . 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار