امام جمعه دامغان:
امام جمعه دامغان گفت:‌ شهرداران اولویت‌ها را شناسایی و عمل کنند؛ خرد جمعی باید برای انتخاب شهردار به‌کار گرفته شود.
کد خبر: ۴۵۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 05 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان در ششمین نشست مدیران و شهرداران ایرانی جاده ابریشم که امروز به میزبانی شهرداری دامغان برگزار شد، اظهار کرد: دانایی مدیران شهری مؤلفه اصلی ارتقای شهرهاست و شهردار باید فردی هوشمند و توانا باشد تا شهر عظمت یابد.

وی افزود: اگر شهردار توانمند باشد، همه را برای توسعه شهر بسیج می‌کند و اگر نه، همه را برای ارتقای خود به کار می‌گیرد.

امام جمعه دامغان اضافه کرد: شهردار باید نگاه فرادستی به مشکلات داشته باشد و اولویت را شناسایی و به جا عمل کند؛ ضمن آنکه با تخصص، عمران و آبادانی و بهداشت شهر را ارتقا بخشد.

حسینیان بیان کرد: شهردار باید برای تقویت زیرساخت‌های توسعه نیز تلاش کند و به امور فرهنگی شهر نیز توجه جدی داشته باشد و البته شهروند خوب نیز مؤلفه مهمی در داشتن شهری توسعه‌یافته است.

وی خاطرنشان کرد: خرد جمعی شورای شهر نیاز است تا شهردار گزینه مناسبی باشد؛ شهردار خود نمادی از توسعه شهر به حساب می‌آید و در دامغان که شهری کهن با تمدن باسابقه علمی و فرهنگی است، این مسأله اهمیت زیادی دارد.

امام جمعه دامغان بیان کرد: شهرستان دامغان 650 شهید، 16 هزار رزمنده، 33 هزار آزاده و 1600 جانباز به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

حسینیان به ظرفیت‌های بالای دامغان اشاره و اظهار کرد: دامغان درآمد 700 میلیاردی در تولید محصول پسته دارد و این ظرفیت خوبی برای توسعه روابط تجاری و رونق اقتصادی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار