معاون سازمان صنعت و تجارت قم:
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: یکهزار و 43 واحد صنفی و غیر صنفی قم در طرح نظارتی نیمه شعبان، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و یوم الله 15 خرداد مورد بازرسی قرار گرفت.
کد خبر: ۴۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 09 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، احمد رضا سمیعی نصب روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در این طرح، واحدهای اقامتی، پذیرایی، مجتمع های توریستی، رفاهی و بین راهی، عمده و خرده فروش بازرسی شد که منجربه شناسایی 227 مورد تخلف در قالب 208 پرونده به ارزش 127 میلیون و 659 هزار ریال شد.

وی افزود: در این ایام 20 اکیپ بارزسی بصورت شبانه روزی مشغول بازرسی از مراکز مهم خرید و فروش کالا در استان بودند.

وی اضافه کرد: اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، واحدهای صنفی مسجد مقدس جمکران، نانواییها، مسیرهای منتهی به استان، مجتمع های توریستی سیاحتی بین راهی، اقامتگاههای مسافران و مراکز خدماتی از جمله مراکز مورد بازرسی بودند.

وی به نوع تخلفات کشف شده در این طرح اشاره کرد و گفت: عدم درج قیمت با 71 مورد، گرانفروشی 92 مورد، عدم رعایت بهداشت 10 مورد، کم فروشی و تقلب 10 مورد، عدم صدور فاکتور 36 مورد، قاچاق کالا یک مورد و سایر موارد هفت مورد از تخلفات کشف شده به شمار می آید.

سمیعی نصب تصریح کرد: بازرسان در طول طرح نظارتی، 85 مورد بازرسی از نانواییهای سطح استان بعمل آوردند که در این بازرسیها 10 مورد تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم نصب نرخنامه و نامرغوبیت نان شناسایی و پس از تشکیلی پرونده به ارزش 4 میلیون و 234 هزار ریال جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار