رییس جمعیت هلال احمر بندرترکمن:
رییس جمعیت هلال احمر بندرترکمن گفت که با پیگیری های چندین ساله، مجوز ایجاد پایگاه دائمی امداد و نجات ساحلی در این شهرستان از توابع استان گلستان صادر شد.
کد خبر: ۴۵۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ 06 July 2017
رییس جمعیت هلال احمر بندرترکمن گفت که با پیگیری های چندین ساله، مجوز ایجاد پایگاه دائمی امداد و نجات ساحلی در این شهرستان از توابع استان گلستان صادر شد.

مهدی ‌جعفری اظهار داشت: تاکنون خدمات امداد و نجات به مردم ومسافران در این شهرستان ساحلی در قالب پایگاه موقت وسیار که همزمان با اجرای طرح های نوروزی، زمستانه وتابستانه فعال بود ارائه می شد.

به گفته وی؛‌ با استقرار پایگاه دائم امداد و نجات ساحلی فعالیت های امدادی شهرستان درتمام ایام سال و24ساعته باحضور4نجاتگر زبده با بکارگیری یک دستگاه آمبولانس ،قایق وتجهیزات پیشرفته امداد و نجات انجام خواهد شد.

وی افزود که پایگاه امداد ونجات ساحلی هلال احمر بندرترکمن قابلیت انجام ماموریت های امداد و نجات جاده ای را نیز دارد.

جعفری درادامه با اشاره به فعالیت های این جمعیت در چهارسال اول دولت تدبیروامید عنوان کرد: افتتاح وراه اندازی مرکز فیزیوتراپی هلال، خانه سلامت وامید هلال احمر بندرترکمن، آغازعملیات احداث پروژه مرکز جامع پیشگیری - کنترل و درمان سرطان وراه اندازی خانه هلال روستای خواجه نفس به صورت پایلوت استانی در بخش خیرین وکمکهای داوطلبانه از جمله این خدمات بوده است.

رییس هلال احمر بندرترکمن با اشاره به اینکه باید به وجود ساحل دراستان به عنوان یک فرصت نگاه شود، افزود:علاوه بر درآمدزایی و زمینه توسعه اقتصاد منطقه، توجه به مقوله نشاط اجتماعی وسلامت جسمانی مردم نیز باید مد نظر باشد.

وی همچنین برای راه اندازی کامل پایگاه امداد و نجات ساحلی هلال احمر بندرترکمن خواستار توجه ویژه مسنولان و نیکوکاران شهرستان شد.

بندر ترکمن واقع در غرب گلستان در حاشیه سواحل خزر واقع و همه ساله میزبان خیل بیشماری از گردشگران است، همچنین تنها جزیره ایرانی خزر، آشوراده در حوزه آبی این شهرستان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار