معاون شهردار تبریز اعلام کرد
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به خواهرخواندگی تبریز با ۱۸ شهر دنیا گفت: باید از ظرفیت خواهرخواندگی در راستای توسعه گردشگری در سال ۲۰۱۸ در تبریز بیش از پیش استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۵۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 07 July 2017
 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد حمیدی در جلسه مشترک ستاد ملی و استانی تبریز 2018 که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در هتل لاله تبریز برگزار شد، به عنوان رئیس کمیته تبلیغات، بازاریابی و امور بین المللی رویداد تبریز 2018 اظهار کرد: سال گذشته فراخوان طراحی برند جامع گردشگری تبریز 2018 منتشر شد که از 17 طرح رسیده به دبیرخانه یک اثر انتخاب و بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای برجسته شدن برند آن در سطح ملی هزینه شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به خواهرخواندگی تبریز با 18 شهر دنیا گفت: باید از ظرفیت خواهرخواندگی در راستای توسعه گردشگری در سال2018 تبریز بیش از پیش استفاده کنیم.

وی از برگزاری هفته فرهنگی تبریز در شهرهای مختلف کشورهای همسایه خبر داد و افزود: در ارزروم و قازان به تازگی برگزار شده و برای برگزاری در شهرهای دیگر ازجمله خواهر خوانده‌ها جهت معرفی بیشتر تبریز تلاش می‌کنیم.
رئیس کمیته تبلیغات و رسانه رویداد تبریز 2018 با تاکید بر استفاده از نمادهای هویتی و تاریخی در نمادهای ملی ایران ابراز داشت: پیشنهاد می‌شود که بر روی اسکناس و گذرنامه‌های ایران از نمادهای تبریز استفاده شده و یکی از خودروهای تولید داخل به نام یکی از نمادهای تبریز نام‌گذاری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار