باحضور مسئولان کشوری؛
آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید فرودگاه شاهرود با حضور رئیس فرودگاه های کشور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار سمنان در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 08 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، آئین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید فرودگاه شاهرود پیش از ظهر شنبه با حضور رئیس فرودگاه های کشور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار سمنان در شاهرود، امام جمعه موقت این شهر و همچنین اعضای کمیته مردمی فرودگاه به میزبانی فرودگاه شاهرود، برگزار شد.

در این مراسم مرتضی حمید پور با حکم رحمت الله مه‌آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان رئیس جدید فرودگاه شاهرود معرفی شد.

حمید پور سابقه مدیریت یکی از بخش های فنی فرودگاه مهرآباد را در کارنامه خود دارد.

در این مراسم همچنین از تلاش های هفت ساله منوچهر اتقیایی رئیس سابق فرودگاه شاهرود نیز تجلیل به‌عمل آمد.

فرودگاه شاهرود برای نخستین بار در اواخر دهه ۶۰ خورشیدی با حضور مسئولان کلنگ خورد اما ساخت آن در دهه ۷۰ آغاز شد، این فرودگاه همچنین در آستانه تصویب مرزهوایی از سوی کمیته امرزهای هوایی وزارت کشور قرار دارد.

افزایش طول باند، ایجاد پمپ برای عرضه چهار نوع سوخت هواپیما، ایجاد ظرفیت آتش نشانی و همچنین سالن ترانزیت در زمره اقداماتی هستند که در فرودگاه شاهرود طی سال های اخیر انجام شده است.

ایجاد مرزهوایی، برقراری پرواز خارج از کشور همچون عتبات و صادرات محصولات کشاورزی در کنار افزایش حجم سالن ترانزیت در زمره مطالبات مردمی پیش روی حمید پور هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار