کد خبر: ۴۵۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 09 July 2017

تابناک گیلان / نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، در آخرین پست اینستاگرامی خود با تأکید بر اینکه اگر وحدت جامعه را بشکنیم و ادبیاتی به کار ببریم که دعوا و مرافعه از آن بیرون می‌آید راه امام و اسلام نیست، نوشت: اگر می‌خواهیم در مقابل قدرت‌های بزرگ بایستیم قدم اول این است که وحدت را حفظ کنیم.

وی در خصوص به کار بردن الفاظ تند در فضای سیاسی پس از انتخابات اظهار داشت: این ادبیات کار درستی نیست. یعنی ما در جامعه به وحدت نیاز داریم. توصیه حضرت علی (ع) و قرآن به وحدت مسلمانان است. اگر وحدت جامعه را بشکنیم و ادبیاتی به کار ببریم که دعوا و مرافعه از آن بیرون می‌آید راه امام و اسلام نیست.

على مطهرى، نایب رئیس مجلس شوراى اسلامى، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امضای قرارداد با توتال سبب می‌شود ریسک سرمایه‌گذاری در ایران کمتر شود و این قرار داد یک امتیاز مثبت برای دولت است.

وی همچنین در پستی دیگر نوشت: هیچ بانک ورشکسته در کشور نداریم ، اما در بخش موسسات مالی و اعتباری آسیب ها و کاستی هایی به وجود آمده است که بخشی از آن ناشی از عملکرد ضعیف بانک مرکزی بوده است و ما نمی توانیم این موضوع را کتمان کنیم.

علاءالدین بروجردی، نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصویری از حضورش در مراسم ختم دکتر منصور اعتصامی معاون سابق فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی و معاون اسبق اداری و مالی دانشگاه امام صادق (ع) خبر داد.

محمدعلی وکیلی، نماینده مردم شریف تهران ، ری ، اسلامشهر،شمیرانات ،پردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران، در اینستاگرام شخصی خود نوشت: کابینه اولِ او، کابینه ای متکی به چند ژنرال بوده است که البته تنها، نمره‌ی عملکردِ همین چند ژنرال باعث شد که معدلِ کارنامه‌ی این کابینه کمی قابل دفاع باشد. اعضای دولت اولِ روحانی، هم قد نبوده اند. عده ای در سقف کار آمدی و پاره ای هم در کف توانمندی بوده اند. کابینه دوازدهم نباید دچار این عدم تناسب میان اعضای خود باشد. در همه عرصه های کشور می توان ژنرال های بلند قامتی که به گفتمان اعتدال باور دارند پیدا کرد.

بهروز نعمتی نماینده مردم شریف تهران ، ری ، اسلامشهر،شمیرانات ،پردیس در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد: از این هفته همه روزه تمام نمایندگان و خادمان شما در مجلس شورای اسلامی همچون گذشته آماده خدمت رسانی به حضور پر رنگ و گرم مردم شریف ایران در قالب ملاقات مردمی هستند. مدتی کوتاه تعمیرات فضای داخلی ساختمان اداری ، ما را از این فیض محروم کرده بود که خوشبختانه این امکان منبعد فراهم است .

سید فرید موسوی نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود تصویری از بازدیدش از بازدید از بزرگترین مجتمع گلخانه خاورمیانه در منطقه آزاد ارس منتشر نمود.

محمد دامادی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، در آخرین پست اینستاگرامی خود، توییت اخیر خود در مورد انتخابات شورای شهر ساری را به اشتراک گذاشت.

سیدحسین افضلی نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، تصویری از جلسه اش با فرماندارشهرستان اقلید،بخشدار سده و نمایندگان کشاورزان شهرهای سده و دژکرد با مدیرعامل آب منطقه‌ای استان فارس در خصوص مسائل و مشکلات کشاورزان در این بخش منتشر نمود.

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام شخصی خود تصاویری از جلسه با معلمان حق التدریس کاشان و  نشست کمیته پیشرفت و ارتقا راوند به اشتراک گذاشت.

وی همچنین تصاویری از دیدار مردمی اخیرش منتشر کرد.

محمّد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستانهای ملارد ،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، با انتشار  پستی از بازدیدش ازتصفیه خانه درحال احداث آبفای بخش صفادشت،مسکن مهروحومه شهرستان ملارد خبر داد.

وی در ادامه تصویری از جلسه بررسی مشکلات مرکز بهداشت یوسف آباد قوام بخش صفادشت منتشر کرد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود تصاویری از جلسه شورای اداری شهرستان فامنین، جلسه شوراى آموزش و پرورش شهرستان فامنین و مراسم روز دهیار  شهر قهاوند به اشتراک گذاشت.

وی در پستی دیگر از انتشار  یکصد و چهل و دومین شماره هفته نامه چشم انداز همدان خبر داد.

محمد وحدتی نماینده مردم شریف بستان آباد، تیکمه داش و حومه در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام شخصی خود از تاثیرات منفی کمبود جسد بر کیفیت آموزش علوم تشریحی خبر داد.

وی همچنین تصاویری از جلسه مشترک نمایندگان پزشک مجلس با وزیر  بهداشت و درمان  دکتر هاشمی منتشر نمود.

داود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد:

استقرار کامل دولت الکترونیکی و پیشبرد امور به طور الکترونیکی در همه حوزه ها، باعث شفاف شدن موضوع و جلوگیری از انواع جرایم از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی می شود.

روح الله حضرت پور نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی، از دیدارش با معاون وزیر راه برای حل نهایی مشکل الحاق مناطق و زمین های حاشیه به محدوده شهر ارومیه خبر داد.

وی همچنین در پستی دیگر تصویری از سردار علایی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره هواپیمایی آسمان برای ایجاد و برقراری بیس پروازی از ارومیه به تهران منتشر کرد.

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شوراى اسلامى و رئیس کمیسیون انرژی مجلس در صفحه اینستاگرام خود بر لزوم جلب اطمینان سرمایه‌گذاران تاکید کرد و از ساخت نخستین نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس "اف" ایران خبر داد.

وی همچنین تصاویری از بازدیدش از پروژه جدید آبرسانی شهرستان اندیمشک به اشتراک گذاشت.

على اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى، در اینستاگرام شخصی خود تصاویری از مراسم بزرگداشت روز قلم در موسسه فرهنگى و هنرى اهورا در سارى، مراسم افتتاحیه ساختمان دهیارى روستاى  لیمون و بازدیدش از  بنیاد فرداى بهتر به اشتراک گذاشت.

یوسف نژاد همچنین در پستی دیگر تصاویری از نشست مشورتى با سمن هاى فعال استان مازندران  منتشر کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود نوشت: در ایجاد فرهنگ کار آفرینی هر آنچه نیاز بود این استان (گیلان) انجام داد و طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، گیلان از حیث ساختارهای فضای کسب و کار رتبه بالایی کسب کرده یعنی فرماندارن محترم مدیران استان و در راس آن استاندار هر آنچه نیاز بود در شاخص زیر ساخت ها انجام داده‌اند اما حمایت‌های ملی و تسهیلات ارزان قیمت از طرف بانک‌ها کم است استانی که همه موانع را در کار گروه رفع موانع بر طرف می‌نماید و زیر ساخت ها را تکمیل می کند و رفع مشکل می کند نباید مورد بی مهری قرار گیرد.

وی در پستی دیگر عنوان کرد: 
بدون شک اگر قصور در سیستم امنیتی مجلس باعث حمله تروریستی شد، باید راه حل دیگری برای آن اندیشیده شود اما بسته شدن درب‌ خانه‌ای که نام ملت بر آن گذاشته شده و محل امید مردم برای گشایش مشکلاتشان است، تلخ و ناگوار خواهد بود. بهارستان نشین‌ها می‌دانند ارتباط مردم نباید به اسم حفظ امنیت گسسته شود.

جعفرزاده همچنین با اشاره به نشست روز یکشنبه 18 تیر ماه فراکسیون مستقلین ولایی اظهار داشت: فراکسیون مانند رویه معمول براساس موضوعات روز کشور از مسئولان دعوت می کند، این جلسه از حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت دعوت کرده ایم تا نسبت به رفع دغدغه حج بحث و گفت و گو داشته باشیم.

وی در ادامه پیامی به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان منتشر نمود.

سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم شریف دشتستان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی؛ تصویر زیر را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم شریف اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس نهم شورای اسلامی، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشت:

هرگونه توهین به رییس جمهور مصداق بارز توهین به مردم رشید ایران اسلامی محسوب می شود. بااین اعتبار، تضعیف و تخریب ناجوانمردانه رییس جمهور، توهین اشکار به ملت و قوه مجریه و رییس جمهور مملکت تلقی گردیده وموجبات وهن نظام خصوصا تضعیف جمهوریت نظام و قوه مجریه و رییس جمهور مقتدر ومحبوب درافکارعمومی و بین المللی رابهمراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار