رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور گفت: ارزشیابی از مهارت‎های زندگی و اثربخشی آن باید مورد توجه باشد چرا که نگاه به پیشگیری نگاه درست و منطقی است و در سازمان نیز به آن توجه می‎شود.
کد خبر: ۴۵۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 11 July 2017
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور گفت: ارزشیابی از مهارت‎های زندگی و اثربخشی آن باید مورد توجه باشد چرا که نگاه به پیشگیری نگاه درست و منطقی است و در سازمان نیز به آن توجه می‎شود.

دکتر فرید براتی سده در آیین افتتاح کارگاه آموزشی باز آموزی مهارت‎های زندگی که با حضور کارشناسان پیشگیری  بهزیستی استان‎های کشور در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش اخلاق در پیشگیری حائز اهمیت است و امروز باید تغییر نگرش‎ها و نوع زندگی و دگردیسی در رفتار و دیدگاه‎های جوانان را مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: امروز باید مردم جامعه ما چگونه زندگی کردن را یاد بگیرند و این مهم را به دیگران آموزش دهند که چگونه می‎توانند در زندگی ارزشمند باشند.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور یادآور شد: در موضوع مهارت آموزی باید به روز عمل کنیم و در سازمان بهزیستی این موضوع با جدیت دنبال می‎شود و در تلاش هستیم که کارشناسان بهزیستی با متدهای روز دنیا مسائل آموزشی را دنبال کنند.

براتی به موضوع ارزشیابی اشاره کرد و افزود: به جد اعتقاد دارم که ارزشیابی از مهارت‎های زندگی و اثربخشی آنها باید مورد توجه باشد.

وی افزود: مهارت‎ها در حوزه پیشگیری هنوز جای فعالیت دارد و ممکن است روش‎های مهارت آموزی تغییر کند ولی هسته اصلی آن جای خود باقی مانده چرا که نگاه به پیشگیری نگاه درست و منطقی بود و در سازمان نیز به آن توجه می‎شود.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور ادامه داد: در سازمان بهزیستی 20 هزار فرزند شبه خانواده و 250 هزار زن سرپرست خانوار ، پس از خدا امیدشان به ما است و برای کاهش دردهای زندگی نیاز به آموزش‎ها و مهارت آموزی‎ دارند.

براتی خاطرنشان کرد: تلاش برای برقراری عدالت نیز یک مهارت است و عدالت توزیعی نیز در این دوره برای شما مورد تاکید قرار می‎گیرد.

ابراهیم غفاری، مدیر کل بهزیستی استان گلستان در این مراسم گفت: قطعا اساتیدی مجربی که در این طرح بکارگیری شدند با مطالب و آخرین دستاوردهای علمی و بیان تجربیان خود در این حوزه می‎توانند به دانش کارشناسان حوزه پیشگیری بیفزایند.

وی افزود: امید داریم بهره‎گیری از این تجارب هدیه‎ای برای شما کارشناسان بهزیستی باشد و سازمان بهزیستی مدعی یک سازمان دانش‎محور است و همه این دوره‎ها را برای افزایش دانش و مهارت این سازمان‎ها برگزار می‎کند.

مدیر کل بهزیستی استان گلستان تاکید کرد: از حوزه پیشگیری به دلیل افتخار  ارائه میزبانی به استان گلستان تشکر می‎کنیم.

غفاری افزود: امید داریم بتوانیم میزبان شایسته‎ای برای این عزیزان در استان گلستان باشیم و  کارشناسان از این دوره آموزشی بهره لازم را ببرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار