رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: يکي از شاخصه هاي مهم ماموريت هاي پليس مقوله امر به معروف و نهي از منکر و شناخت مراحل آن است که در باورهاي ديني و اعتقادات ما نهادينه شده و از امور مسلم و شناخته شده دين مبين اسلام است.
کد خبر: ۴۵۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 11 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، "سید ابراهیم حسینی" در جلسه فريضه امر به معروف و نهي از منکر که با حضور رئيس حفاظت اطلاعات استان ، جانشين پليس اطلاعات استان ، معاونان و مديران و روساي ادارات پليس امنيت اخلاقي، اداره نظارت بر اماکن عمومي، اداره اطلاعات پاوا و اداره مهاجرت و گذرنامه که در محل ساختمان اداري پليس امنيت عمومی برگزار شد، اظهار کرد: آراستن به زيور تقوا و امربه معروف و نهي از منکر يکي از ضرورت هاي معنوي و مهم اين پليس است.

وی افزود: در آيات نوراني و روح بخش قرآن کريم بر اهميت فريضه امر به معروف و نهي از منکر بارها تاکيد و اشاره شده است، همچنین خداوند متعال آياتي در اين رابطه براي بندگانش نازل نموده است.

این مقام مسئول یادآور شد: يکي از شاخصه هاي مهم ماموريت هاي پليس مقوله امر به معروف و نهي از منکر و شناخت مراحل آن است که در باورهاي ديني و اعتقادات ما نهادينه شده و از امور مسلم و شناخته شده دين مبين اسلام است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: امر به معروف و نهي از منکر بايستي به عنوان يک فرهنگ عمومي براي جامعه تعريف شده و در اين تعريف بايد چهار محور: فرد، خانواده، سازمان و جامعه مدنظر و هدف قرار گيرند، تا با حاکم کردن معروف، ريشه منکر در جامعه خشکانيده شود.

وی ادامه داد: نيروي انتظامي در تمام مراحل احيا و اجراي اين فريضه الهي با تشکل ها و نهادهاي مختلف در خدمت مردم و نظام اسلامي است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در پایان نیز در خصوص احکام مربوط به فريضه امر به معروف و نهي از منکر چه به صورت کفايي و چه عيني مطالبی را عنوان کرد.

گفتنی است، در ادامه جلسه رئيس حفاظت اطلاعات استان سرهنگ "مجتبي سماعي" در سخناني پيرامون قوانين آمران به معروف و ناهيان از منکر مواردی را بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار