مدیر آموزش وپرورش شهرستان هرسین گفت: در طرح بهینه سازی اوقات فراغت امسال 2 کانون، 2 سالن ورزشی و 2 مرکز ویژه هنری و علمی فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۴۵۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 12 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان هرسین، علی الماسی فرد مدیر آموزش وپرورش شهرستان هرسین در این آیین، با تبیین جایگاه اوقات فراغت در دین مبین اسلام گفت: اهمیت استفاده صحیح و مطلوب از اوقات فراغت در اسلام به قدری است که خداوند در آیاتی از سوره مبارک انشراح به این موضوع پرداخته و ما را به بهره برداری نیکو از این فرصت ها فراخوانده است.

الماسی فرد دوران نوجوانی را بسیار مهم و حیاتی و تعیین کننده شخصیت آتی انسان ها دانست و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا دانش آموزان بتوانند از تمام لحظات این دوران طلایی و طوفانی زندگی خود نهایت استفاده نیکو را ببرند.

در ادامه این آیین ضمن معرفی کانون ها و مراکز مهارتی، آموزشی، پرورشی و ورزشی که برگزار کننده طرح بهینه سازی اوقات فراغت در تابستان هستند، از تعداد 326 نفر از دانش آموزان برتر حوزه های قرآن، عترت و نماز، فرهنگی و هنری و تربیت بدنی که موفق به کسب عناوین برتر استانی و شهرستانی در سال تحصیلی 96 / 95 شده بودند با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: در مسابقات مختلف سال تحصیلی 96 / 95 دانش آموزان هرسینی موفق به کسب 52 رتبه برتر استانی در حوزه تربیت بدنی، 2 رتبه برتر استانی در حوزه هنری و 23 رتبه برتر استانی در حوزه قرآن و عترت شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار