مديرعامل شركت توزيع برق مازندران، اولويت بندی در انجام كارها، فنی و اقتصادی كردن طرحها را از مهمترین برنامه ها بیان کرد و برق را لازمه ادامه حیات دانست.
کد خبر: ۴۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 10 June 2015
به گزارش خبرنگار مهر، قاسم شهابی صبح چهارشنبه در نخستين نشست با معاونين، مديران و كارشناسان اين شركت در ساری، گفت: رمز موفقيت و پايداری در كارها، راستی و صداقت است.

شهابی اصل اعتماد و احترام به يكديگر را ضروری دانست و افزود: اگر آب مایه حیات است برق لازمه ادامه حیات است و بايد بتوانيم با اعتماد و احترام، تعامل، اتحاد و انسجام، خدمات لازم را به درستی به مردم شريف مازندران برسانيم.

وی به ترسيم خط فكری سازمانی اشاره كرد و خطاب به معاونين، مديران و كارشناسان يادآور شد: همه ما بايد دارای خط فكری همسو باشيم تا بتوانيم كارهايمان را به بهترين شكل پيش ببريم و پاسخگوی نيازهای واقعی و منطقی ارباب رجوع باشيم.

مدير عامل شركت توزيع برق مازندران از انضباط كاری، انضباط مالی، پيگيری خوب كارها و خروجی مناسب به عنوان الزام در كارها بيان كرد و اظهار داشت: مهربانی و نيكی با مردم در آموزه های دينی مورد تاكيد قرار گرفته و همه كاركنان در ارتباطات با يكديگر و ارباب رجوع بايد اخلاق حسنه را اولويت اصلی كار خود قرار دهند.

شهابی رويكرد خود را بر پايه تعامل بر محور قانون در همه امور بيان كرد و گفت: از تمامی ابزارها و توان قانونی برای حفظ حقوق مردم و كارسازمانی بهره خواهيم گرفت و اين رويكرد باور قلیی من برای خدمت به مردم است.

وی با بيان اينكه حل مشكلات در داخل سازمان هنر بزرگی است، ادامه داد: بايد شرايطی فراهم كرد تا برای پيشرفت كارها، محيط آرام و شاداب و بی حاشيه بوجود آيد بگونه ای كه همه خود را عضو يك خانواده بدانيم و يك هدف را دنبال كنيم و آن رشد سازمانی و رضايت مردم است.

مديرعامل شركت توزيع برق مازندران خاطرنشان كرد: در صنعتی عهده دار وظيفه شده ايم كه بهترين، فراگيرترين و حساسترين خدمت دولتی به مردم ارائه می دهد و جلب رضايت مردم يقيناً با اتحاد، انسجام، همدلی حاصل می شود كه رضايت خداوند متعال نيز در رضايت مردم بدست مي آيد.

شهابی اولويت بندی در انجام كارها، فنی و اقتصادی كردن طرحها، تعصب به شايستگی و شخصيت فردی در سيستم مديريتی، مشورت دركارها، رعايت سلسله مراتب، حداقل مراجعه ارباب رجوع از شهرستان ها به ستاد، سلامت اداري و...  را بسيار با اهميت خواند.

وی تصريح كرد: نيروی انساني متعهد، متخصص و دلسوز از سرمايه های ارزشمند ما هستند و حفظ و ارتقای نيروی انسانی براساس شايسته سالاری از اهداف مديريت من است و از توان همه نيروها استفاده می كنيم تا فضای مودت و همدلی را كه پيشتر شاهد بوديم را بيشتر كنيم.

قائم مقام مديرعامل و معاون هماهنگی شركت توزيع برق مازندران نيز در اين نشست گفت: حضور پر شور همكاران و مجموعه استان در حقيقت هم برای بدرقه يك مدير توانمند، متعهد، جهادگر و پر تلاش هم برای استقبال يك مدير با تجربه و ارزشی بوده كه هر دو را عضو خانواده خود و احترام به آنها را واجب می انند.

بهروز درويش متولی افزود: هدف همه ما انجام تكليف و حفظ امانت است و تمام مجموعه براي انجام هر چه بهتر كارها همدل و همسو هستند و تمام سعی وتلاش خودرا بكار خواهند بست.

وی خاطرنشان كرد: شركت توزيع برق مازندران از شركتهای برتر توانير و مجموعه برق كشور است ليكن بايد شاخص های فعاليتی را با سطح ملی مقايسه كنيم و در اين راستا حركت كنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار