معاون اجتماعی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مرکز اورژانس اجتماعی در ۶ شهرستان دیگر بمنظور کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی می شود.
کد خبر: ۴۶۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 16 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، صبح امروز مرتضی کوهی در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: معاونت امور اجتماعی سازمان بهزیستی متشکل از چندین دفتر است که به گروههای مختلف در زمینه های مختلف نظیر کودکان - نوجوانان، مهدکودک‌ها، امور خانواده ، ایتام، زنان فاقد سرپرست و بد سرپرست خدمات ارایه می دهد.

وی در ادمه به به دفتر معاونت زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و‌گفت: در این راستا به زنان سرپرست خانوار  جهت کاهش آسیب های اجتماعی  خدمت رسانی می شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه وظیفه ی معاونت اجتماعی در سازمان بهزیستی ارتقا،رسد  و توانمندی افراد است، تصریح کرد: خودکفایی افراد، کنترل و کاهش آسیبل های اجتماعی برای بازگشت به زندگی عادی و قابل قبول در جامعه مورد توجه این معاونت است.

کوهی اظهارداشت: درتمامی حوزه اجتماعی بالغ بر یکصد هزار خدمت در طول سال به افراد ارایه می شود که بیشتر این خدمات بر محور کاهش آسیب های اجتماعی صورت می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار