تابناک: رییس اتحادیه سینماداران اصفهان گفت: قیمت بلیت سینما در اصفهان پایین است و به همین دلیل در ماه مبارک رمضان کاهش پیدا نمی‌کند.
کد خبر: ۴۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 10 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، منصور نور پور با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همیشه از ابتدای آغاز این ماه کاهش قیمت بلیت سینماها اجرا و عملی خواهد شد و علت آن تشویق هر چه بیشتر مردم برای رفتن به سینما است.

وی با بیان اینکه قیمت بلیت در اصفهان پایین است، افزود: کاهش قیمت بلیت سینما در اصفهان این هدف را عملی نمی‌کند، چراکه قیمت بلیت در اصفهان پایین است و این رویکرد نمی‌تواند نتیجه‌ای داشته باشد.

رییس اتحادیه سینماداران اصفهان با تأکید بر اینکه شمار سینماهای تهران بسیار بیشتر از اصفهان است، خاطرنشان کرد: تنوع فیلم‌ها در تهران به 10 الی 12 فیلم می‌رسد و این در حالی است که در اصفهان تنوع فیلم بین دو الی سه فیلم است. از این رو کاهش قیمت بلیت اثری نخواهد داشت .

نور پور با بیان اینکه با آغاز ماه مبارک رمضان در سینماهای ایران سانس فوق‌العاده گذاشته می‌شود، تصریح کرد: اصفهان نیز برنامه‌ای برای قرار دادن سانس فوق‌العاده در ایام ماه مبارک رمضان دارد و سانس فوق‌العاده از ساعت 10:30 شب آغاز خواهد شد.

رییس اتحادیه سینما داران اصفهان با اشاره به شب‌های قدر در ماه رمضان افزود: از شب نوزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان سینماهای اصفهان تعطیل خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار