مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف لاستیک و سیگار خارجی قاچاق و سامانه شکایات مردمی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 23 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، داریوش جودکی، از کشف تعدادی لاستیک قاچاق در استان طی ۲۴ ساعت گذشته  خبر داد و گفت: مامورین نیروی انتظامی تعدادی ۵ حلقه لاستیک خودرو کامیون از یک قاچاقچی کشف و به تعزیرات حکومتی به همراه پرونده متشکله ارسال کردند.

 وی افزود: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه پس از جری تشریفات قانونی و بدلیل عجز متهم از ارائه مدارک و اسناد مثبته گمرکی متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۴۸ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

۱۴۷ میلیارد ریال جریمه قاچاقچیان سیگار خارجی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  همچنین از کشف محموله قاچاق سیگار در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه ۸ نفر قاچاقچی را به اتهام مشارکت در قاچاق تعداد ۵۶ هزار و ۸۰۰ کارتن سیکار خارجی از انواع مختلف (رویال، ویکتوری، بوند) متساویا و مشترکا به پرداخت ۱۴۷ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

راه‌اندازی سامانه ۱۳۵ رسیدگی به شکایات مردمی تعزیرات

وی در ادامه از راه اندازی سامانه تلفنی ۱۳۵ رسیدگی به شکایات مردمی در استان خبر داد و گفت: هرچند تعزیرات حکومتی محل رسیدگی به تخلفات اقتصادی است و بازرس جهت کنترل و نظارت واحد های صنفی ندارد اما با راه اندازی این سامانه دسترسی مردم به تعزیرات حکومتی آسانتر شده و مردم می توانند شکایات خود را به شماره سه رقمی ۱۳۵ اعلام
کنند.

جودکی افزود:  با این وصف در راستای دسترسی بیشتر و آسانتر مردم به شعب تعزیرات حکومتی این اداره کل گشت های سیار خود را با خودروهایی با رنگ و آرم مشخص به سطح شهر اعزام می کند و در صورت مشاهده تخلف و شکایات مردمی سریعا به محل اعزام و با تخلفات برخورد خواهند کرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار