مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: طرح کارورزی با هدف اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فاقد شغل در حال اجرا بوده و در اردبیل با استقبال جویندگان کار مواجه شده است.
کد خبر: ۴۶۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 26 July 2017
به گزارش تابناک : قاسم رحیمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: سهمیه استان اردبیل برای طرح کارورزی سه هزار و ۵۰۰ نفر است و این در حالی است که تاکنون ۹ هزار و ۷۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از طریق سامانه karvarzi.mcls.gov.ir انجام می‌شود، اضافه کرد: ضروری است علاقه‌مندان متناسب با شرایط درج شده در سامانه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تأکید کرد: طرح کارورزی مهارت‌آموزی در محیط کار بوده و دانش‌آموختگانی که کمتر از پنج سال از فارغ‌التحصیلی آن ها سپری شده است می‌توانند به منظور یافتن فرصت‌های شغلی در این طرح نام‌نویسی کنند.

به گفته رحیمی شروط سنی و بیمه نیز برای متقاضیان پیش‌بینی شده تا به واقع افرادی که بیکار نبوده و نیازمند شغل هستند تحت پوشش طرح قرار گیرند.

وی افزود: متقاضیان به واحدهای تولیدی که اصطلاحاً واحد پذیرنده عنوان می‌شود، معرفی می‌شوند و در این واحدها دوره‌های مهارتی سپری می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به اعلام آمادگی ۱۲۷ واحد تولیدی استان در راستای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: شناسایی واحدهای تولیدی برخوردار از شرایط ادامه دارد.

رحیمی با اشاره به اینکه این طرح در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف رفع مشکل بیکاری اجرا می‌شود، اضافه کرد: با توجه به استقبال مطلوب متقاضیان پیش‌بینی شده کارورزی دستاوردهای قابل‌توجهی به دنبال داشته باشد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار