جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین خبر داد و گفت: دو متهم در این ارتباط دستگیر شده اند.
کد خبر: ۴۶۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 26 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با انجام اقدامات اطلاعاتی، از تردد یک محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با خبر شدند و رسیدگی به موضوع را به صورت وِیژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از مشخص شدن مسیر تردد محموله مواد مخدر، ماموران مرکز فوریت های پلیسی عملیات خود را به منظور توقیف آن آغاز کردند و در نهایت خودرو پژو 405 رویت و دستور توقف صادر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی مذکور به فرمان های پلیس توجه نکرد و در زمان فرار منجر به تخریب چند خودرو شد، ادامه داد: در نهایت ماموران مرکز فوریت های پلیسی با استفاده از شگرد های پلیسی خودرو را در نزدیکی یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه متوقف و دو سرنشین آن را دستگیر کردند.

سرهنگ مرزبانی افزود: از خودروی مورد نظر مقدار 580 گرم مواد مخدر شیشه و 525 گرم مواد مخدر به هروئین کشف شده است.

وی با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند، گفت: تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این پرونده همچنان ادامه داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار