طی آیینی پایگاه امداد جاده ای دشت قاضی در محور پاتاوه-دهدشت با حضور مدیرکل جمعیت هلال احمر و نماینده کهگیلویه بررگ و مسولان شهرستانی کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۴۶۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱ 29 July 2017
به گزارش خبرنگار تابناک از کهگیلویه، عدل هاشمی پور گفت : محور پاتاوه-دهدشت یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی جنوب کشور محسوب شده که در نیمه اول سال 97 به بهره برداری میرسد بنابراین و بنا به اهمیت این مسیر نیاز جدی و مبرم است که پایگاه های امداد و اورژانس جاده ای در این مسیر احداث شوند.
نماینده کهگیلویه افزود : احداث پایگاه و اورژانس جاده ای در این مسیر باعث رونق کسب و کار شده و مردم را به شوق و ذوق میاورد و طبق محاسباتی که انجام شد هفتصد هزار نفر بصورت مستقیم میتوانند از این مسیر درآمدرایی کنند و همین امر باعث میشود امید در مردم این منطقه زنده شود.
 
آیین کلنگ زنی پایگاه امداد جاده ای دشت قاضی با حضور نماینده کهگیلویه و مدیرکل جمعیت هلال احمر + عکس 

هاشمی پور با بیان اینکه احداث این جاده یکی از کارهای بزرگی است که تاکنون در سطح منطقه انجام شده و ضمن تشکر از مدیرکل جمعیت هلال احمر استان و شهرستان و معاونانش به خبرنگاران گفت : این پایگاه در زمینی به مساحت 1700 متر مربع و با اعتباری که قبلآ مصوب شده است احداث خواهد شد.
عدل هاشمی پور در ادامه افرود پیمانکار این پروژه مشخص شده است و باتوجه به اینکه زمین این پایگاه از سوی یکی از خیرین این منطقه(آقای شجاعت) اهدا شده است انتظار داریم برای تکمیل و بهره برداری آن از خیرین عزیز کمک بگیریم چون بودجه مصوب شده کافی نیست و قول میدهیم چنانچه بودجه لازم تامین شود در مدت بسیار کوتاهی این پایگاه به بهره برداری برسد.

عکس و گزارش سید مصطفی گنجی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار