رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: این نهاد در عرصه‌های مختلف جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری دارد که حفظ و تداوم روحیه انقلابی مردم از برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
کد خبر: ۴۶۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 29 July 2017
به گزارش خبرگزاری از بوشهر، نصرالله شفیعی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت 12 مرداد سالروز تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به نقش و فلسفه تشکیل این نهاد پرداخت و اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تداوم نظام، حفظ شعائر اسلامی و انقلابی و احیاء مناسبت‌های مختلف نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری مناسبت‌های مختلف در طول سال گفت: برگزاری راهپیمایی‌ها از جمله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، روز جهانی قدس، مراسم 9 دی‌ماه، 13 آبان و بسیاری دیگر از مراسم‌ها از رسالت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر، پاسداری از حریم نظام جمهوری اسلامی و زمینه سازی برای حضور فعال مردم در صحنه را از دیگر رسالت‌های این نهاد دانست و خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سال 1360 با یک انسجام و درایت تاسیس شد و اکنون به مسیر خود ادامه می‌دهد.

شفیعی، حفظ و تدام روحیه انقلابی مردم را از ماموریت‌های مهم این نهاد دانست و تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه‌های مختلف جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری دارد که حفظ و تداوم روحیه انقلابی مردم از برنامه‌های این نهاد انقلابی است.

وی جلوگیری از انحرافات در مسیر تداوم نظام اسلامی را از دیگر رسالت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و تصریح کرد: بصیرت‌افزایی در شرائط خاص و حساس از ماموریت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است  چراکه در برخی مواقع که زمینه ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی فراهم می‌شود، این نهاد در جلوگیری از انحراف و بصیرت افزایی نقش خود را نشان می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر همکاری و همدلی مسئولان دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف تبیین شده افزود: از همدلی همه مسئولان در اجرای برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف قدردانی می‌شود که امید می‌رود این همکاری‌ها تداوم داشته باشد.

شفیعی با بیان اینکه نقش حضور مردم در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی بسیار مهم و مؤثر است تاکید کرد: 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و از جمله فعالیت‌های این شورا هماهنگی لازم بین دستگاه‌های مختلف و ایجاد آمادگی برای حضور اقشار مختلف مردم در مناسبت‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه مردم همواره نقش بسیار مهمی در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی داشته‌اند گفت: ایفای نقش مردم در صحنه‌های انقلاب و نظام اسلامی، در تصمیم‌گیری مسئولان و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی بسیار مؤثر است و حتی در تصمیم‌گیری دشمنان علیه ایران اسلامی نیز تأثیرگذار است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار