معاون عمرانی استانداری فارس گفت
معاون عمرانی استانداری فارس با یادآوری اینکه متاسفم چرا کاریی فارسی ها و شیرازی ها، مایه مضحکه قرار داده اند، افزود: کارهای بزرگی از ابتدای دوره هخامنشیان تاکنون در استان انجام شده که نشان از فعالیت این مردم دارد.
کد خبر: ۴۶۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 29 July 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان: مهندس خلیل رضائیان، معاون عمرانی استانداری فارس امروز (7مرداد) در مراسم افتتاحیه تقاطع سه سطحی «معلم» با اشاره به اینکه شورا و شهردار در بحث کارهای بزرگ، کارنامه قابل قبولی دارند، گفت: این 2 گروه در حوزه عبور و مرور و توسعه فضای سبز، کارهای شایسته ای انجام داده اند.

 

وی با تاکید بر اینکه شهردار و شورای بعدی باید محکم تر از این گام بردارند و این مطالبه مردم است، اضافه کرد: اجرای ادامه پروژه ها جزئی از مطالبات مردمی است.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه متاسفم چرا کاریی فارسی ها و شیرازی ها، مایه مضحکه قرار داده اند، افزود: کارهای بزرگی از ابتدای دوره هخامنشیان تاکنون در استان انجام شده که نشان از فعالیت این مردم دارد.

 

مهندس رضائیان با اشاره به اینکه دولت و شهرداری به موازارت هم در توسعه این شهر نقش داشتند، اظهار داشت: 25 هزار میلیارد ريال برای مترو شیراز هزینه شده که دولت 12 هزار و 800 میلیارد ريال آن را تامین کرده است و از این میزان هفت هزار و 250 میلیارد ريال در دولت یازدهم محقق شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار