کد خبر: ۴۶۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 30 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»جمعی از فعالین مردمی اربعین استان یزد و مسؤولان ذی‌ربط در حاشیه گردهمایی فعالین اربعین که در محل سالن جلسات اداره اوقاف و امور خیریه یزد برگزار شد با امضا نامه‌ای خطاب به استاندار یزد از میرمحمدی برای راه‌اندازی دفتر صدور روادید ویژه زیارت اربعین در استان یزد، جهت تسهیل در حضور مردم استان در این حماسه حسینی درخواست اقدام و پیگیری کردند.

در ذیل این نامه امضا برخی از مسؤولان حج و زیارت استان، اوقاف و جمعی از مسؤولان کاروان‌ها زیارتی و خیرین یزدی به چشم می‌خورد.

در این نامه آمده است:

 جناب آقای میرمحمدی استاندار محترم یزد

با سلام و تبریک دهه کرامت

احتراماً همان‌طور که مستحضرید استان یزد از نظر سفرهای زیارتی در رتبه بالایی قرار دارد و همه‌ ساله خیل مشتاقان راهپیمایی اربعین روانه عتبات عالیات می‌شوند، متأسفانه در سال 95 به علت عدم صدور ویزا در استان مشکلات عدیده‌ای برای زائرین این سفر معنوی به وجود آمد که تعدادی موفق به حضور در کشور عراق نشدند و سودجویان و دلالان نیز از عشق و شور مردم سوءاستفاده نموده و با هزینه‌هایی تا 2 برابر هزینه روادید در سامانه سماح برای آنان روادید عراق دریافت کردند.

متأسفانه در سال 96 هم دفتر صدور روادید برای استان یزد در نظر گرفته نشده و با استان اصفهان ادغام‌شده و با توجه به‌ پیش‌بینی حضور بیش از پنجاه‌هزار نفر از استان یزد در راهپیمایی اربعین سال 96 مشکلات افزایش خواهد یافت.

لذا با توجه به نقش بی‌بدیل مردم استان در مراسم‌های محرم و صفر و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مستدعی است ترتیبی اتخاذ فرمایید که دفتر صدور روادید در استان یزد دایر گردیده تا حضور مردم دارالعباده در اربعین 96 تسهیل گردد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
زور الکی نزنید مسئولین یزد توانائی این کار رو ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
مسئولین حالا بحث راه اندازی مرکز صدور روادید هستید
خواهشا تلاش را برای مرکز دائمی بکنید
خدا خیرتون بدهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار