امام جمعه روانسر گفت: بسیج سازندگی سپاه با کمک به ساخت، مرمت، بازسازی و تکمیل پروژه‌های عمرانی نظیر مساجد، خانه علم و خانه نیازمندان تلاش زیادی در برطرف کردن چهره محرومیت‌زدایی منطقه اورامانات داشته است.
کد خبر: ۴۶۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 30 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،ماموستا ملا عبدالله غفوری با اشاره به خدمات ارزنده فعالیت‌های سپاه و بسیج سازندگی استان کرمانشاه در رفع محرومیت‌زدایی منطقه اورامانات اظهار داشت: سپاه همیشه در راستای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی پیشرو بوده و با احداث، تکمیل و بازسازی مساجد، خانه عالم و خانه نیازمند در برطرف کردن محرومیت در منطقه اورامانات گامی بزرگ برداشته است.

امام جمعه روانسر با اشاره به اردوهای جهادی در کنار ترویج فرهنگ کار و تلاش و جهاد، باعث ایجاد تجربه‌های شغلی و جهادی و تقویت توانمندی‌های فردی و گروهی گام موثری در کمک به محرومیت‌زدایی از نقاط محروم و دور افتاده و تسریع در انجام پروژه‌های زود بازده خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای مهم اردوهای جهادی در کنار محرومیت‎‏زدایی، افزایش سطح علمی و فرهنگ‎سازی در میان مردم به ویژه جوانان شهری و روستایی است بیان کرد: حضور جهادگران در مناطق محروم که بدون داشتن هیچ‌گونه چشمداشتی اقدام به فعالیتهای جهادی می‌کنند به تقویت فرهنگ فعالیت‌های جهادی کمک می‌کند.

غفوری تشکیل بسیج سازندگی یکی از مهمترین دستاوردهای بسیج دانست و اظهار کرد: بسیج سازندگی تاکنون توانسته است با اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی علاوه بر اشتغال‌زایی کمک کار دولت نیز باشد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در راستای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی پیشرو و پیشگام بوده است گفت: باید قدردان زحمات سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و سازمان بسیج سازندگی استان باشیم زیرا امام خمینی(ره) همواره می‌فرمودند "اگر سپاه نبود کشور هم نبود".

امام جمعه روانسر با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس در استقرار نظام اسلامی، در جریان براندازی طاغوت و گروهک‌های ملحد، تکفیری و سلفی نقش مهم و سازنده‌ای داشته است عنوان کرد: در عرصه سازندگی و جهاد اقتصادی هم سپاه نقش سازنده و فعالی داشته است و دولت نباید به این فعالیت سازندگی سپاه ایراد بگیرد و باید با یکدیگر همکاری کنند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از متن و بطن جامعه برخاسته است بیان کرد: نباید بین حکومت و سپاه شکاف و تفرقه به وجود آید زیرا همه ما معتقد به نظام، انقلاب اسلامی، ولی‌فقیه و معتقد به آرمان‌های اسلام هستیم و باید در این برهه حساس سپاه و دولت با یکدیگر تشریک مساعی کنند.

غفوری با بیان اینکه سپاه در هر برهه زمان که نیاز باشد گاهی در عرصه فرهنگ، گاهی در عرصه امور اجرایی ورود پیدا می‌کند گفت: ورود سپاه پاسداران عامل موفقیت کشور در بسیاری از زمینه‌ها است و این برهه از زمان که دشمنان زیادی داریم نباید تفرقه داشته باشیم و بر روی برنامه‌های که مقام معظم رهبری با درایت و حکمت اسلامی خود پیشنهاد می‌دهند کار کنیم زیرا وظیفه ما مشخص است و حق خود را نسبت به نظام اسلامی ادا کنیم.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار