رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان خبر داد
کد خبر: ۴۶۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 31 July 2017
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان اختصاص 23 هزار میلیارد تومان اعتبار از منابع؛ فاینانس‌ها، صندوق توسعه و بودجه‌های عمومی برای حل پنج معضل جدی استان آب، برق، فاضلاب، ریزگرد‌ها و فاز دوم طرح 550 هکتاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امید حاجتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان خوزستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: مصوبه 15 فروردین ماه امسال به عنوان یکی از اولین مصوبات امسال دولت به خوزستان اختصاص یافت که در آن 5 معضل اصلی استان خوزستان مطرح و راهکار‌هایی برای رفع آن‌ها ارائه شده است.

وی در ادامه افزود: مصوبه دولت مربوط به 5 معضل استان خوزستان از جمله آب، برق، فاضلاب، ریزگرد‌ها و فاز دوم طرح 550 هکتاری در مناطق شمالی استان که به دلیل ناقص بودن اطلاعات کمتر به آن توجه شده می‌پردازد و اعتباراتی به مدت‌های 3 و 5 سال به مبلغ 23 هزار میلیارد تومان از طریق تلفیق از منابع؛ فاینانس‌ها، صندوق توسعه و بودجه‌های عمومی که در بودجه سنواتی مقرر شده‌اند در این مصوبه تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان با اشاره به مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی استان عنوان کرد: در این جلسه به سه موضوع اصلی از جمله مصوبات دبیرخانه ماده 47و بازنگری در مصوبات جلسه قبل و همچنین تسریع در پروژه‌های برق و آب استان پرداخته شد که به طرح مصوبه دولت در جلسات آتی به دیگر مسائل این مصوبه رسیدگی شود.

حاجتی با بیان اینکه ماده 47 قانون برنامه ششم در گذشته در خوزستان به صورت بخش نامه خرید داخل کالا و خدمات انجام می‌شد گفت: ماده 47 طی قانونی شدن و جایگاه کنونی آن باید خیلی قوی‌تر از ظرفیت‌های آن استفاده شود و همچنین با توجه به منابع مقرر شده در مصوبه 15 فروردین ماه دولت تمام نیروهای کار از نیروی ساده تا دانشگاهی و شرکت‌های پیمانکاری در غالب‌های علمی و پیمانکاری مشغول به کار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌ها باید برنامه‌های خود را به امور عمرانی استانداری خوزستان اطلاع دهند عنوان کرد: نرم افزار سامانه همراه در سازمان مدیریت رو نمایی شد که به امر پژوهش و برنامه ریزی کمک بسیاری می‌کند و همچنین سالنامه آماری استان را از طریق این نرم افزار می‌توان پیگیری کرد.

منبع: فارس
برچسب ها: خوزستان ، اعتبارات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار