فرمانده انتظامی استان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سنقر با بیان اینکه توقع و انتظارات مردم از نیروی انتظامی بسیار بالا است، گفت: ملاک قانون و شرع است و پلیس نمی تواند در بسیاری از موارد بدون مجوز دستگاه قضائی اقدام کند، لذا مردم می بایست همکاری بیشتری با این نیرو داشته باشند.
کد خبر: ۴۷۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 31 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، با حضور سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان، سرهنگ "علی نظری" رئیس بازرسی انتظامی استان، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین و مقامات محلی شهرستان و نیز خانواده معظم شهدا آئین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی شهرستان سنقر برگزار شد.

سردار امان اللهی در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: نیروی انتظامی وظایف متعدد و گوناگونی برعهده دارد و مسئولیت های هیچ نهاد و سازمانی به گستردگی ناجا نیست.

وی افزود: نیروی انتطامی حافظ نظم و امنیت در جامعه است و با اقدامات پیشگیرانه، کشف جرایم و ارائه خدمات عمومی تلاش می کند تا این مهم محقق شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه توقع و انتظارات مردم از نیروی انتظامی بسیار بالا است، گفت: ملاک قانون و شرع است و پلیس نمی تواند در بسیاری از موارد بدون مجوز دستگاه قضائی اقدام کند، لذا مردم می بایست همکاری بیشتری با این نیرو داشته باشند.

سردار امان اللهی ادامه داد: بدون مشارکت عمومی، پرداختن به وظایف دشوار است، بر همین اساس نیروی انتظامی از طریق آموزش همگانی، تعامل با دستگاه ها، ادارات و اقشار مختلف مردم تلاش می کند نظم و امنیت مطلوب در جامعه برقرار شود.

وی تصریح کرد: انتظامی شهرستان سنقر طی یک سال گذشته اقدامات مؤثر و مثبتی انجام داده و با همکاری مردم با فرهنگ و متدین این شهرستان آمار جرایم کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: با عملکرد خوب و قابل قبول نیروی انتظامی استان، برای چندمین سال پیاپی شاهد کاهش 10 الی 15 درصدی سرقت و جرایم خشن و نیز افزایش کشفیات و کاهش حوادث و تلفات جاده ای هستیم. 

گفتنی است، در پایان این مراسم سرهنگ "غضبان احمدی فرد" به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سنقر معرفی و از زحمات سرهنگ "مجتبی شهبازی" فرمانده اسبق این انتظامی تقدیر شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار