مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: این بانک در سال گذشته 150 طرح و یا واحد تولیدی راکد در این استان را فعال کرده است.
کد خبر: ۴۷۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 02 August 2017
به گزارش تابناک : رضا نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی در سال 95 تعداد 295 طرح تولیدی از رکود خارج شد طوری که از این تعداد 150 طرح توسط بانک کشاورزی با ارائه تسهیلات فعال شد و امسال هم این بانک آماده ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی می باشد.
وی با اشاره به بخشودگی جرایم توسط بانک کشاورزی استان گفت: بخشودگی جرایم از اسفند ماه 95 به بانک ها ابلاغ شد و در مدت 20 روز ، هفت هزار و 220 پرونده با سه هزار و 950 میلیارد ریال مطالبات تعیین تکلیف شد.
نوری بیان کرد: در این مدت 155 میلیارد ریال سود و 50 میلیارد ریال هم جریمه دیرکرد بخشوده شد.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان اردبیل همچنین افزود: امسال هم 125 میلیارد ریال با 2 هزار پرونده تعیین تکلیف شد طوری که 36 میلیارد ریال بخشودگی سود و 12 میلیارد ریال هم بخشودگی جرایم دیرکرد توسط بانک کشاورزی انجام شد.
نوری در خصوص پرداخت وام ازدواج جوانان اظهار کرد: در سال 95 یک هزار و 758 مورد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با 169 میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.
وی با اشاره به طرح ضربتی قرض الحسنه افزود: این طرح از بیستم تیرماه به بانک ابلاغ شده و 106 میلیارد ریال در قالب این طرح به متقاضیان پرداخت شده است.
وی در زمینه حمایت از طرح های آبیاری تحت فشار نیز گفت: آبیاری طرح فشار مورد حمایت دولت است و 85 درصد از اعتبارات آبیاری بصورت بلاعوض و 15 درصد هم بصورت سهم کشاورز پرداخت می شود.
وی بیان کرد: در 2 سال اخیر در این ارتباط 200 میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان اردبیل از ارائه تسهیلات بانکی به یک هزار و 380 هکتاری کشت و صنعت پارس خبر داد و گفت: برای آبیاری این طرح هم 280 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و 180 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است. 
****
مدیرکل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی:
حمایت از بخش کشاورزی در دستور کار بانک است
رضا لیاقت ورز ، مدیرکل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی هم گفت: این بانک حمایت از بخش کشاورزی را در دستور کار قرار داده و مساعدت های خوبی را در ارائه تسهیلات به کشاورزان انجام داده است.
وی افزود: بانک کشاورزی در راستای اقتصاد مقاومتی از بنگاههای کوچک و متوسط حمایت و در بحث راه اندازی پرورش ماهی ، احداث گلخانه ها و توسعه مکانیزاسیون اقدامات خوبی در ارائه تسهیلات کرده است.
لیاقت ورز با اشاره به فعالیت روابط عمومی در بحث مشتری مداری اظهار کرد: روابط عمومی بانک کشاورزی خدمات بانک را به نحو احسن اطلاع رسانی می کند و همواره بصورت آنلاین اخبار بانک را در اختیار مردم قرار می دهد. 
وی بیان کرد: در حوزه تبلیغات سعی شده از زوایای متفاوت اقدام به تبلیغات بشود. 
لیاقت ورز گفت: با برگزاری نمایشگاهها و همایش ها تونستیم خدمات بانک را به مردم اطلاع رسانی کنیم. 
مدیرکل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی در خصوص اجرای طرح یارا کارت و وام قرض الحسنه ازدواج گفت: طرح یارا کارت را برای اولین بار بانک کشاورزی اجرا کرد و در مورد قرض الحسنه ازدواج هم تبلیغات آن توسط این بانک تدوین و بصورت یک طرح هماهنگ شبکه های بانکی اقدام به پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج شدند. 
او به خدمات رسانی بانک کشاورزی به روستاییان اشاره کرد و افزود: این بانک از اجرای طرح های تولیدی در روستاها حمایت کرده و در بحث ارائه تسهیلات هم رضایت روستاییان را جلب کرده است.
وی گفت: در حال حاضر خدماتی که بانک کشاورزی به مردم ارائه می دهد پر رنگ و قابل لمس است. 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار