فرماندار دیلم گفت: مشکل واگذاری زمین و صدور سند مرکز خرید بازار روز این شهر به شهرداری درنشستی با مسئولان ذیربط برطرف شد.
کد خبر: ۴۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 14 June 2015
تابناک بوشهر: قاسم قائدی اظهار داشت: در نشست با مدیر املاک و حقوقی و حوزه راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر مصوب شد زمین این مرکز با قیمت متعادل و مناسب از سوی این اداره کل خریداری و به شهرداری دیلم واگذار و مراحل صدور سند آن انجام شود.

وی اضافه کرد: همچنین واگذاری زمین با کاربری ورزشی در نقاط با تراکم جمعیتی بالا در مناطق مختلف شهر دیلم برای توسعه اماکن ورزشی با اولویت ساخت زمین چمن‌های مصنوعی در این نشست به تصویب رسید.

قائدی با اشاره به این که در این نشست نسبت به کاهش قابل ملاحظه هزینه‌های اخذ شده برای اخذسند مالکیت واحدهای مسکونی و تجاری تعیین تکلیف شد، افزود: علاوه بر این ضمن بررسی مهم‌ترین مسایل و مشکلات شهرستان درحوزه مسکن و راه، تصمیم‌های بسیار مناسب و راهگشا در این حوزه‌ها مورد توافق قرار گرفت.

وی به برخی از مهم‌ترین مشکلات پیش روی شهرستان دیلم در حوزه اراضی با کاربری‌های مختلف در محدوده و حریم شهرهای دیلم و امام حسن و راه‌های ارتباطی در حوزه استحفاظی این شهرستان اشاره کرد و گفت: براساس بررسی‌های به‌عمل آمده از سوی مدیرکل راه و شهرسازی و مدیریت املاک و حوزه راهداری آن اداره کل، تصمیم‌های کارشناسی و دقیقی در این زمینه گرفته شد.

فرماندار دیلم کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه هزینه‌های اخذ سند مالکیت واحدهای مسکونی و تجاری مشمول قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن در شهرهای دیلم و امام حسن را از مهم‌ترین تصمیم‌های این نشست عنوان کرد.

قائدی گفت: با واگذاری تعداد قابل توجهی پلاک با کاربری مسکونی از سهم 10 درصد معوض برای کمک به شهرداری دیلم در بازگشایی‌ها که در خیابان ساحلی صورت گرفته موافقت به‌عمل آمد که این مهم کمک چشمگیری به شهرستان است.

فرماندار دیلم از کمک 50 درصدی از سهم اداره راه و شهرسازی برای تامین اعتبار روکش آسفالت وب هسازی راه روستایی بنه خاطر، کنارکوه، بیدو و کمک به ادارات فاقد ساختمان اداری برای واگذاری زمین مناسب برای احداث ساختمان اداری در سال جاری و سال‌های آتی خبر داد.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان از هیچ کوششی برای توسعه شهرستان دریغ نکرده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار