رئیس پلیس راه استان یزد گفت: یک دستگاه تریلی ولوو با 11 تن اضافه بار توسط پلیس راه اردکان ، نایین توقیف و روانه توفقگاه شد.
کد خبر: ۴۷۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 06 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سرهنگ احمد مظفری افزود: ماموران پلیس راه اردکان ، نایین یک دستگاه تریلی را به علت تخلف رانندگی متوقف کردند و مشخص شد، خودرو اضافه بار دارد و راننده برای انجام اقدام قانونی به اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان معرفی شد.
***
سرهنگ منوچهر نصیری، فرمانده انتظامی یزد گفت: ماموران انتظامی این شهرستان چهار دستگاه موتورسیکلت را که راکبان آنها برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند، توقیف و روانه توفقگاه کردند و در این ارتباط چهار متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.
***
رئیس پلیس امنیت عمومی یزد گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن این استان از 96 واحد صنفی در مرکز استان بازدید کردند و 14 واحد صنفی به علت رعایت نکردن ضوابط انتظامی و نداشتن پروانه کسب تعطیل شد.
سرهنگ رضا رضایی افزود: در اجرای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح بازدید از قهوه خانه ها به اجرا و برای 57 واحد صنفی اخطار صادر شد.
***
فرمانده انتظامی خاتم گفت: ماموران در بازرسی از یکدستگاه پژو 405سواری عبوری در این شهرستان پنج کیلو و600 گرم تریاک را از جاسازی در سپرخودرو کشف کردند.
سرهنگ حسین منصوری افزود: در این ارتباط 2نفر متهم بازداشت و روانه داگاه شدند و متهمان قصد انتقال مواد مخدر رااز استان های جنوب شرقی به تهران داشتند.
***
فرمانده انتظامی بافق گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 49 کیلوگرم تریاک از سه دستگاه خودرو پژو 405 در این شهرستان کشف کردند.
سرهنگ محمدکمالی افزود: در این ارتباط چهار نفر متهم به دادگاه معرفی شدند.
***
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: با توقیف یک دستگاه تریلی ولوو در شهرستان تفت 181 راس گوسفند قاچاق به ارزش 1.5میلیارد ریال کشف شد.
سرهنگ محمدرضا مزیدی افزود: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر شد که قصد انتقال دام های قاچاق را از استان های جنوبی به شهریار داشت.
وی تصریح کرد: دام هایی که بدون مجوز سازمان دامپزشکی وارد کشور شود، قاچاق و خودرو حامل دام توسط پلیس توقیف خواهد شد.
به گفته وی راه های استان به دلیل اتصال مناطق جنوبی به مرکز کشور و موقعیت آن در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده است تاراه های استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار