رییس مجمع بسیج استان اصفهان :
تابناک: رییس مجمع بسیج استان اصفهان با اشاره به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی از مولفه های مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۴۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 14 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمدرضا سمیعیان شامگاه شنبه در اجلاس فوق العاده مجمع بسیج استان اصفهان افزود: از نام گذاری سال گذشته مبنی بر اقتصاد تاکنون بیش از 15 ماه از آن می گذرد، نمی گوییم که از آن غفلت شده ولی در شان آن هم کاری انجام نشده است.

وی افزود: مدیریت جهادی باید مقدم بر اقتصاد مقاومتی باشد زیرا مدیران اقتصاد مقاومتی باید در درجه نخست مدیران جهادی باشند.

رییس مجمع بسیج استان اصفهان تصریح کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی تنها اختصاص به سال 93 نداشته و هر روز که جلوتر می رویم ضرورت آن بیشتر می شود.

وی پیرامون تاکیدات علم مدیریت خاطرنشان کرد: عقلانیت، سلسه مراتب و تفویض اختیار از جمله این موارد بوده و وحدت فرماندهی و مدیریت جز سلسه مراتب محسوب می شود، تاکیدات مدیریت جهادی علاوه بر موارد تاکیدات علم مدیریت شامل آرمان بزرگ، رهبری و وفاداری است.

سمیعیان با اشاره به مولفه های مدیریت جهادی افزود: عبادت دانستن کار، جدیت، شوق، خستگی ناپذیری، عبور کردن از موانع و چالش ها، شتاب همراه با تدبیر، شجاعت و جسارت انقلابی، بصیرت و عدم غفلت از دشمن، فراموش نکردن آرمان های بزرگ از جمله این موارد است.

وی تصریح کرد: تمدن اسلامی، رشد معنوی و مادی، عزت، قدرت، اراده، ابتکار و سازندگی در جهان طبیعت از جمله آرمان های مدیریت جهادی به شمار می رود.

رئیس مجمع بسیج استان اصفهان خاطرنشان کرد: تحول آفرینی، ولایت پذیری، پرهیز از افراط و تفریط، مسئولیت پذیری، داشتن روحیه خدمتگزاری، انعطاف پذیری در ساختارها و خودباوری و اعتماد به نفس ملی از دیگر مولفه های مدیریت جهادی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار