کد خبر: ۴۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 14 June 2015
استاندار البرز گفت: این استان به عنوان پایلوت کشوری طرح تدبیر زندگی انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز با بیان اینکه توجه به نیازهای جوانان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان ذیربط باشد، افزود: باید نیازهای جوانان در بخش‌های مختلف شناسایی شده و بر اساس اولویت‌ها این مهم توسط دستگاه‌ها و مسئولان رفع شود.
وی در ادامه سخنان خود به طرح کشوری «تدبیر زندگی» در استان البرز اشاره کرد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در استان البرز اجرایی می‌شود که امیدواریم گام مهمی برای توسعه خدمات رسانی به قشر جوان باشد.
این مسئول با بیان اینکه این طرح در استان نوپای البرز به تصویب رسیده است، افزود: برای برنامه‌ریزی درست و دقیق اجرای این طرح باید تمامی دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها و دانشگاه‌ها ما را یاری دهند.
طهایی با اشاره به برگزاری ملاقات‌های عمومی با مردم اظهار کرد: در این ملاقات‌ها بیشترین خواسته جوانان مراجعه کننده درخواست کار و اشتغال است.
وی ادامه داد: پس از پیگیری‌ها به این نکته دست یافته‌ایم که افراد زیر‌دیپلم به دلیل داشتن مهارت مشغول به کار شده‌اند، اما افراد فارغ‌التحصیل دانشگاهی با توجه به سپری نکردن دوره‌های مهارت‌آموزی همچنان بیکار هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار