سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: درهفته دولت2 شهر و175روستای استان گازرسانی به بهره برداری ودر برخی مناطق نیزعملیات اجرایی آغاز می شود.
کد خبر: ۴۸۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 23 August 2017
 سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:همزمان با ایام هفته دولت پروژه گازرسانی به دو شهرحمیل و باینگان و نیز 150 روستای استان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی گازرسانی به 25 روستا نیز آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:میزان اعتبار این پروژه های گازرسانی مجموعا 609 میلیارد ریال است که عمدتا از محل منابع بند ق تبصره 2 قانون بودجه  تامین شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه در حال حاضر 99 درصد جمعیت شهری و 54 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهره مند هستند، تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه های گازرسانی در هفته دولت، مجموعا هشت هزار و 700 خانوار روستایی و 850 خانوار شهری از گازطبیعی بهره مند می شوند و ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی با 5 درصد افزایش به 59 درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گازرسانی به همه روستاهای بالای 20 خانوار استان و شهرهای باقیمانده استان در دو سال آینده را از برنامه های اصلی این شرکت عنوان و روند 
اجرای این برنامه را رضایت بخش و مطلوب ارزیابی کرد.

 


 


 



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار