سردار هاشمی ; نظر به روند کند پروژه ایستگاه پمپاژ آب دهدشت غربی که در 4 ماه گذشته فقط 4 در صد پیشرفت فیزیکی داشته٬ پیشنهاد می کنم پروژه در قالب 25 درصد قرارداد به قرارگاه واگذار شود
کد خبر: ۴۸۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 24 August 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مهندس عدل هاشمی پور در نشست مؤسسه اروندان و پیمانکاران حوزه راه کهگیلویه که با حضور فرماندار کهگیلویه، مدیر کل راه و شهرسازی و معاون آب منطقه ای استان در محل فرمانداری کهگیلویه برگزار گردید گفت : خوشبختانه پروژه انتقال آب از سد کوثر فعال است و روند کار به خوبی پیش میرود که با روند موجود امید را در دل مردم زنده شده است.
هاشمی پور افزود : انتظار میرود برای گلو گاه های اصلی از قبیل متریال٬ عبور از رودخانه خیرآباد٬ مخازن پروژه٬ لوله٬ شیرآلات و اتصالات٬ ایستگاه پمپاژ٬ مسیر یابی و مسیرسازی و سایر موارد لازم برنامه ریزی جدی انجام شود تا اجرای پروژه مطابق برنامه زمانبندی انجام شود.
وی در خصوص لزوم بکارگیری نیروهای بومی تاکید کرد: باید در حد توان از نیروهای منطقه در این پروژه استفاده شود همچنین با نظارت بر بکارگیری نیروهای خدماتی٬ حراستی٬ اجرایی و نیز ایمنی و بهداشت عوامل و تهیه آمبولانس به روند کار و سلامت کارگران کمک کرد.
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی عنوان کرد: با آقای نژادسلیم و خانم شادیانی رایزنی و مکاتبات لازم را در خصوص عریض تر نمودن کانال جهت استقرار لوله اتیلن پتروشیمی نیز انجام داده ام که با استقبال و پذیرش آنان مواجه شده است و لازم است فرماندار شهرستان برنامه ریزی لازم را پیش بینی و مشکلات زیست محیطی، منابع طبیعی و سایر موانع را جهت تسهیل و صرفه جویی در هزینه برطرف کرده و انجام دهد.
 
تأکید نماینده کهگیلویه بزرگ بر تعیین تکلیف ورودی های شهر دهدشت/ واگذاری پروژه ایستگاه پمپاژ آب دهدشت غربی به قرارگاه 

سردار هاشمی در ادامه افزود; نظر به روند کند پروژه ایستگاه پمپاژ آب دهدشت غربی که در 4 ماه گذشته فقط 4 در صد پیشرفت فیزیکی داشته٬ پیشنهاد می کنم پروژه در قالب 25 درصد قرارداد به قرارگاه واگذار شود که با استقبال دکتر احسانی معاونت آب منطقه ای استان مواجه شد، همچنین رایزنی و هماهنگی لازم با سرپرست وزارت نیرو توسط نماینده مردم انجام میشود.
اما مشکلات پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی از دیگر مباحث این نشست بود که مدیرکل راه، کمبود اعتبارات را مهمترین مشکل اعلام کرد و افزود: از نماینده سختکوش و پرتلاش مردم از بابت پیگیری های اعتباری٬ تأمین قیر و همکاری های لازم تشکر میکنم.
 
تأکید نماینده کهگیلویه بزرگ بر تعیین تکلیف ورودی های شهر دهدشت/ واگذاری پروژه ایستگاه پمپاژ آب دهدشت غربی به قرارگاه 

علیمردانی در خصوص جاده سوق گفت: یک باند این جاده ظرف دو ماه آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد.
سردار هاشمی پور نگرانی مردم و یکی از مشکلات عمده دهدشت را ورودی های این شهر عنوان کرد و افزود: تقاضای من و عموم مردم سامان بخشیدن به ورودی هاست و تاکید کرد پیمانکاران طلبکار هستند و موضوع را به صورت کلی تعیین تکلیف کنید چراکه مکاتبات و رایزنی لازم به وزیر راه انجام شده و مجوز 6 میلیارد تومان اخذ شده است.
آقای علیمردانی متعهد شد که ظرف 10 روز آینده با جلسه با پیمانکاران وضعیت ورودی ها و برخی راه های شهرستان را تعیین تکلیف نماید.


خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار