رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با تاکید بر استفاده نکردن از اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی، گفت: در صورت استفاده از این اتباع ،واحد صنفی متخلف پلمپ و حتی پروانه کسب آن نیز باید باطل شود.
کد خبر: ۴۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 16 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، خلیل قاسمی در پنجمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان اظهار داشت: براساس قوانین موجود واحدهای صنفی حق استفاده از اتباع غیرمجاز را به عنوان نیروی کار ندارند و در صورت مشاهده با آنها برخورد خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: اتاق اصناف شهرستان بندرعباس همیشه، نسبت به کارگیری اتباع خارجی حساس بوده و خواهد بود.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در این نشست از اجرای صدور و تمدید پروانه کسب اماکن واجد شرایط جهت استقرار چند واحد صنفی در استان خبر داد.
 
قاسمی همچنین به مساله تشدید نظارت ها با آغاز ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: برنامه ای برای این ماه مبارک در نظر گرفته شده تا نظارت بر اماکنی که مایحتاج مردم را در اختیار آنان قرار می دهند، بیشتر و حق و حقوق مردم حفظ گردد.
 
این مقام مسوول همچنین در این نشست با گرامیداشت 24 خرداد سالروز انتخابات ریاست جمهوری دولت تدبیر و امید بیان داشت: امیدواریم در سالی که به نام همدلی و همزبانی نام گذاری شده با سیاستهای این دولت، مشکلات و موانع پیشروی اصناف برطرف و امورات مردم پیش رود.
 
طرح برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز از سال 90 در هرمزگان آغاز شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار