عضو کانون صنفی معلمان ایران از موج استفعای برخی از مدیران کل استان‌های آموزش و پرورش خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 16 June 2015
به گزارش تابناک یزد،جواد لعل‌محمدی عضو کانون صنفی معلمان ایران با اعلام این خبر اظهار داشت: این روزها استفاده ابزاری از موقعیت‌ها امری شایع و حتی مرسوم شده است و آموزش و پرورش هم به عنوان یکی از موثرترین این ابزار، دست خوش این مسئله قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در حالی که از عمر دولت اعتدال تنها 2 سالی می‌گذرد و این روزها شاهد استعفای مدیران برخی از استان‌ها از جمله در استان خراسان رضوی و شمالی و آذربایجان و ... برای حضور در انتخابات مجلس هستیم.

عضو کانون صنفی معلمان ایران ادامه داد: این نوع برخوردها و استعفاهای نابهنگام آقایان نشان از عدم اتکا به تعهدات داده شده است.

 لعل‌محمدی با اشاره به اینکه این استعفاها عدم رضایت بسیاری از فرهنگیان را در پی داشته است، افزود: آنچه در این میان رنج‌آورتر است، تلاش بی‌دریغ برخی از این دوستان برای انتصاب مدیران جدید است . بنده به یکی از آنها عرض کردم، اگر خود به تعهدات پایبند نیستید و بر خلاف تعهدات داده شده می خواهید بروید. حداقل اجازه بدهید؛ برای انتصابات جدید، بدنه فرهنگیان تصمیم بگیرند.

وی همچنین با تاکید براینکه ای کاش؛ وزیر استعفای هیچ کدام از مدیران را نپذیرد، چرا که ایشان بیش از دیگران به این نوع استفاده‌های ابزاری واقف هستند، خاطرنشان کرد: اگر این وزارتخانه را به همین سبک و سیاق پیش ببرند این درخت سایه گستر نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار