مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: عملیات مسلم بن‌عقیل همزمان با هفته دفاع مقدس از طرف سپاه نبی اکرم(ص) استان بازسازی می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 28 August 2017
به گزارش خبرگزاری  تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ مرادعلی محمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه 10 کمیته شامل کمیته نیروهای مسلح، فرهنگی، فضای مجازی و تشکل‌های مردم نهاد، ایثارگران، اطلاع‌رسانی، مساجد و روحانیت، ورزش و جوانان،زنان و خانواده، روستایی و عشایری، فضاسازی و تبلیغات و کمیته ارزیابی تشکیل شده است.

محمدی با اشاره به اینکه شعار این هفته «من انقلابی‌ام» است گفت: عنوان روز نخست هفته دفاع مقدس معپویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی، سلامت است و رژه نیروهای مسلح، حضور در نماز جمعه و پیاده‌روی خانوادگی از جمله برنامه‌های این روز است.

وی با بیان اینکه شعار روز دوم و سوم به ترتیب علم و فناوری، جوانان و سربازان و ولایت‌مداری، همبستگی ملی و دفاع همه‌جانبه است افزود: روز بازگشایی مدارس و دانشگاهها و گرامیداشت جوانان و تبیین نقش ولایت و رهبری در حفظ کیان اسلامی در دوران دفاع مقدس و تشریح حضور روحانیت در دفاع مقدس از مهمترین برنامه‌های روز دوم و سوم است.

محمدی با اشاره به اینکه شعار سوم شهریور و چهارمین روز از هفته دفاع مقدس اقتصاد مقاومتی، خودباوری، پشتیبان مردمی و اصناف است گفت: توجه به نقش اقتصاد مقاومتی و خودباوری در تولید با نگاه به مدیریت جهادی و انقلابی و بررسی تأثیر پشتیبانی مردمی و اصناف در کم اثر بودن تحریمها و تهدیدات دشمن در دوران دفاع مقدس در این روز قابل توجه است.

وی با بیان اینکه شعار روز پنجم و ششم هفته دفاع مقدس بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی، بیداری اسلامی،استکبارستیزی و رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه‌های صبر و مقاومت است 

افزود: تبیین حماسه عملیات ثامن‌الائمه و بزرگداشت سالروز شکست حصر آبادان، جهادگران و پیشکسوتان دفاع مقدس و تبیین نقش انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، رهبری، وحدت ملی و ادیان از برنامه‌های این دو روز است.

محمدی با اشاره به اینکه شهیدان، جانبازان و آزادگان، ایثارگران و فرماندهان و عزت‌مداران و حماسه‌آفرینان شعار دو روز پایانی هفته دفاع مقدس است عنوان کرد: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و بزرگداشت فرماندهان شهید و حضور دسته‌جات سبنه‌زتی نیروهای مسلح در نماز جمعه سراسر کشور از برنامه‌های دو روز پایانی هستند.

وی با بیان اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست استاندار و دبیری اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود گفت: بزرگداشت مراسم هفته دفاع مقدس در 14 شهرستان استان به ریاست فرمانداران تشکیل می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار