مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم خراسان رضوی در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷ 14 February 2015

به گزارش تابناک،در این بیانیه آمده است: مردم عزیز و شریف خراسان رضوی با حضور انقلابی خویش در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که مسیرشان همان راه امام (ره)، راه ولایت و راه شهیدانی است که با خون‌های مطهر خود نهال انقلاب اسلامی را‌ آبیاری کردند.

این بیانیه تصریح می‌کند: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که شما صاحبان این انقلاب بوده و هستید و هرجا که نیاز باشد حضور خود را نشان می‌دهید و هنر بزرگ و برجسته‌تان این بوده که خود کار بزرگ برگزاری جشن پیروزی انقلاب را نیز بر عهده داشته‌اید و همیشه و همچنان بر عهده خواهید داشت.

مجمع نمایندگان خراسان رضوی در این بیانیه می‌افزاید: این شکوه حضور که پرخروش‌تر از سنوات قبل بود اثبات کرد که این ملت آزاد بوده و این آمریکای مستکبر است که دستانش بسته است، این شیطان بزرگ است که با ضربه متقابل ملت ایران در منجلاب گیر کرده و به اضمحلال نهایی‌اش نزدیک‌تر شده است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: نمایندگان استان خراسان رضوی به شکرانه این بصیرت و حضور پرشور شما مردم عزیز استان خراسان رضوی سر به سجده الهی گذاشته و تلاش می‌کنند با همت مضاعف در راه تحقق آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی گام بردارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار