حکم تغییر مدیر کل حراست استانداری مازندران ، در حالی ابلاغ شده است که اصلا این مدیر کل در مازندران حضور نداشته و همان لحظه در تهران ودر حال پیگیری امور اداری بوده است.
کد خبر: ۴۸۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 05 September 2017

به گزارش تابناک : با آغاز دولت دوازدهم و جدی تر شدن تغییر استاندار سالخورده مازندران ، انتصابات و برکناری های حاشیه ساز نیز در استان آغاز شده است که صاحب نظران سیاسی استان اعتقاد دارند این اقدامات نسنجیده در نوع خود پروسه تغییر ربیع فلاح جلوداغر را شتاب می دهد .

هنوز چند روزی از انتصاب یک مدیر دست چندم سمنانی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران نگذشته است که خبربرکناری سید جواد موسوی ، مدیرکل موفق حراست استانداری مازندران و نحوه آن ، سئوالات و ابهامات زیادی را به همراه داشت .

اگر چه مسئول روابط عمومی استانداری این برکناری را به دلیل عدم درخواست تمدید مهلت ماموریت در استانداری مازندران و مکاتبه دانشگاه علوم پزشکی بابل برای پایان ماموریت موسوی اعلام کرده است اما در خصوص شیوه برکناری این مدیرکل سخنی به میان نیاورده است !

حال سؤال اینجاست، پشت پرده این تغییر عجولانه به روش سنگالیسمی و بدون حضور مدیر کل در محل کار خود چیست؟ اگرواقعا استانداری برای مکاتبه یک دستگاه زیردستی این مقدار اهمیت قائل است چرا از قبل جانشینی برای وی معین نشده است تا آئین تودیع و معارفه برگزار شود ؟ و یا اگر قرار بود، تغییری رخ دهد، چرا بدون اطلاع و به صورت ناگهانی اتفاق افتاده و پس از انتشار خبر برکناری در فضای مجازی ، شخص تغییر یافته مطلع شود .

به نظر می‌رسد، این روزها که دولت دوازدهم شروع به کار کرده است همه نگاه‌ها به حسن روحانی است تا شاید با تغییراتی درمدیریت ارشد استان ، راه تحقق وعده‌های محقق نشده خود در 4 سال گذشته را هموار کرده و مازندران مظلوم را از این بلبشوی مدیریتی نجات دهد .

گفته می شود ربیع فلاح جلودار برای بقا در ساختمان استانداری ، به مخالفانی که از آغاز مخالف حضور این مدیرکل بر این مسند مهم بودند چراغ سبز نشان داده ،غافل از اینکه  آنان به این تغییر نیز رضایت نخواهند داد و تا برکناری شخص ربیع فلاح تلاش خود را ادامه خواهند داد . تلاشی که قطعا به برکناری ربیع فلاح می انجامد اما گزینه های مد نظر آنان به کرسی نخواهد نشست !







منبع : شمال نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار