سرپرست بهداشت و درمان شهرستان هرسین گفت: ۱۶ میلیارد ریال برای تجهیز و تکمیل کلینیک ویژه شهرستان هرسین اعتبار اختصاص یافته است.
کد خبر: ۴۸۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 05 September 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از تسنیم،سعید حمزه‌ای ، با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرستان هرسین در حوزه بهداشت و درمان، اظهار داشت: 16 میلیارد ریال برای تجهیز و تکمیل کلینیک ویژه شهرستان هرسین اعتبار اختصاص یافته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین با بیان اینکه شهرستان هرسین دارای یک بیمارستان 96 تختخوابی است، گفت: 14 متخصص شامل متخصص داخلی،  متخصص بیهوشی، زنان، قلب، جراحی، دندانپزشکی، رادیولوژی، پاتولوژی و چشم در این شهرستان با ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

حمزه‌ای از ثبت نام 98 درصدی مردم این شهرستان در پرونده سلامت خبر داد و افزود: طرح تحول سلامت از افتخارات دولت است و با اجرای این طرح در حوزه درمان و جذب نیروی متخصص و پرستار در شهرستان هرسین توفیقاتی داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه 32 خانه بهداشت روستایی در شهرستان هرسین وجود دارد، بیان کرد: در هر خانه بهداشت یک بهورز خانم و آقا به ارائه خدمت به روستائیان می‌پردازند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین به پروژه‌های در حال ساخت شبکه بهداشت در بخش‌های درمانی و بهداشتی اشاره کرد و گفت: کلینیک ویژه این شهرستان در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال در حال احداث است که 30 درصد پیشرفت داشته است.

حمزه‌ای با بیان اینکه درمانگاه بیمارگستر بیستون در شهرک «الزهرا» در بیستون در حال انعقاد قرارداد با پیمانکار است و روزهای آینده کلنگ‌زنی خواهد شد، عنوان کرد: برای ساخت این درمانگاه یک میلیارد تومان اعتبار لازم است که به صورت شبانه‌روزی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارائه خواهد داد.

وی از اختصاص 240 میلیون تومان اعتبار برای افزایش و تجهیز اطاق عمل بیمارستان شهرستان هرسین خبر داد و افزود: برای ارتقاء کیفیت اورژانس این شهرستان نیز 200 میلیون تومان اعتبار جذب شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به خرید 6 تخت ویژه (ICU) در این شهرستان، بیان کرد: تخت‌های بیمارستانی خریداری و جانمایی شده و به‌دنبال جذب نیروی 
متخصص و درمانی در این شهرستان هستیم.

حمزه‌ای به اقدامات این سازمان در حوزه بهداشت اشاره کرد و افزود: خانه بهداشت روستای «چشمه‌کبود»، خانه پزشک و مرکز بهداشت روستای «چهر» و پایگاه جامع شماره دو شهری نیز درحال ساخت است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان هرسین یک مرکز جامع بهداشتی درمانی وجود دارد که امیدواریم یک مرکز دیگر نیز به آن افزوده شود و یک مرکز جامع شهری نیز در این 
شهرستان فعال است که 4 پایگاه بهداشتی زیر نظر این مرکز جامع فعالیت دارند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار