انتصاب چند زن در مسئولیت‌های متوسط استانی و شهرستانی در شرایطی طی دو سال اخیر صورت گرفت که در نیمه اول دولت یازدهم نیز خبری از آن در استان فارس نبود.
کد خبر: ۴۹۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 07 September 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:استاندار فارس چهارشنبه در آیین تجلیل از کارکنان نمونه استانداری فارس، ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت و توان بانوان در پست های مدیریتی گفت: بانوان نیمی از جمعیت جامعه ما را تشکیل می دهند و در میان آنها افرادی بسیار توانمند و کوشا وجود دارند که باید از آنها در عرصه های مختلف مدیریتی استفاده کرد.

سید محمد علی افشانی افزود: از زمان حضورم در استان کوشیدم تا از ظرفیت و توان بانوان در عرصه های مدیریتی به بهترین شکل ممکن استفاده شود و انتصاب چندین مدیر و بخشدار زن گویای این مطلب است.

وی، یکی از وظایف مدیران را کمک به ایجاد رشد و بالندگی در نیروهای جوان دانست و گفت: باید به جوانان میدان داده شود تا آنها ضمن کسب تجربه، با انگیزه بیشتری کار و فعالیت کنند.

او ادامه داد: رشد دادن کارکنان و کارمندان و استفاده از توان و ظرفیت آنها وظیفه همه مدیران است چرا که یکی از مهمترین نیازهای انسانها خودشکوفایی است تا بتوانند هدایت و راهبری کنند.

استاندار فارس، همچنین از انتخاب درست مسئولان برای تصدی مسئولیت ها به عنوان یکی از مهمترین حقوق مردم یاد کرد.

گفتنی است شایعه‌های خداحافظی سیدمحمدعلی افشانی با استان فارس سرانجام رنگ واقعیت گرفت و با تأیید تلویحی خود او گفته می‌شود ظرف روزهای آینده شاهد انتصاب او به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار